• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Jag kan fota den på tisdag.. Ska testa den då och göra provningen inför ändringarna..

TinkerBelle skrev 2009-04-01 15:46:14 följande:
    Vilken modell är det på klänningen?*jätte nyfiken*
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-04-01 15:33:48 följande:
    Själv ska jag ta itu med diskBERGET som är i vägen i köket, så jag sedan kan baka vårt dagliga bröd.
    Du är så otäckt huslig, hur blir man sådan? Skulle ibland vilja vara lite sådan, ibland...
  • TinkerBelle

Sååå spänande!
    Vilken tur att du hittade en du föll för så snabbt.
    Är en sån befriande känsla när man har SIN klänning.

MulleNuh skrev 2009-04-01 15:52:51 följande:
    Jag kan fota den på tisdag.. Ska testa den då och göra provningen inför ändringarna..
  • MulleNuh

ja verkligen!!!
    Visst, jag hade ju kunnat tänka mig att dra runt i olika butiker, men jag OOOOORKAR inte!! Denna var snygg, satt rät tok och kostade inte arslet!!

TinkerBelle skrev 2009-04-01 15:58:48 följande:
    Sååå spänande!Vilken tur att du hittade en du föll för så snabbt. Är en sån befriande känsla när man har SIN klänning.
  • Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-04-01 16:06:28 följande:
    ja verkligen!!!Visst, jag hade ju kunnat tänka mig att dra runt i olika butiker, men jag OOOOORKAR inte!! Denna var snygg, satt rät tok och kostade inte arslet!!
    Är det bra om den sitter tok? Eller var det ett t som inte kom på rätt plats?
  • MulleNuh

haha ja det blev ett litet stavfel!!

Soldemor skrev 2009-04-01 16:15:27 följande:
    Är det bra om den sitter tok? Eller var det ett t som inte kom på rätt plats?
  • Im yours

Hahaaha. Nej blomman, här springs inte runt i behå

Jag la in klänningsbilden i mitt galleri ist. En bal på slottet..........

Vad kul att du hittade en ny klänning Mulle, o framför allt att säljaren hjälpte dig att ställa allt till rätta. Härligt att de finns sånna i brudklänningsdjungeln.

Nu ska det städas lite, innan dammråttorna anfaller

• passionsblomman

Du, om de som sett mitt hem irl skulle se det här inlägget, skulle de garva ihjäl sig...

DET ÄR SÅ STÖKIGT HÄR ATT DE SOM HAR "RENT HUS" PÅ TV4 SKULLE VILJA RÖJA HÄR!!! Vi bor 3 pers på 38 kvm och har nästan ingen förvaring alls, ej heller diskmaskin...
    Nu diskade jag , för annars fanns det inga tallrikar tills middagen somju måste fixas snart. Bröd har jag för ca 4 veckor sedan kommit på att jag ryms att baka även i mitt microkök och jag tycker att NÅT bra med att jag är arbetslös kan man ju försöka hitta på. Färdiga mjölmixer på ICA-jättehusligt!

FAST jag lagar faktiskt god mat,men resten... man har väl roligare saker att göra än feja...och det syns tyvärr att ingen här är så road.

Idag skiner solen. Det är ju härligt, men så får man syn på fönstren...Usch! Min mamma är ganska pedantisk, så jag vet vad jag borde, och kan det bra också-men jag gör det en annan dag..

Soldemor skrev 2009-04-01 15:58:45 följande:
    Du är så otäckt huslig, hur blir man sådan? Skulle ibland vilja vara lite sådan, ibland...
  • Diz

Seriöst? menar ni att ni inte skrivit sen 4tiden??? nu blev jag nästan lite besviken

iaf, diskberg, dålig förvaring, två toddlers som sprider matrester överallt, och tvätt till 6 pers... jag lovar att rent hus gärna satt tänderna i vårt hus också

grattis till klänningen mulle!

Tinkerbelle jo, grabben vår spelar i ekeby greys, och karln dömer sen 19 år tillbaks, ifjol dömde han superserien, iår får vi se... Superserielagen här nere försvann ju, så nu är det 45 mil till närmsta superseriematch, och det känner han e lite väääl långt.

• passionsblomman

HEJ! Ett inlägg bland tanterna!

Jag trodde alla lagt ner för idag...

Jag ska också det, för idag var det tidig morgon och imorgon är det också det. Då har vi vårt samtal på Andrologen, angående "sekundär barnlöshet".
    Det ska alltså utredas hur det kommer sig att vi inte lyckats få något syskon tillvår nu 8-årige son.

Inte ett möte jag tar med en axelryckning...så lite speciellt känns det att trava dit. Ni får hålla tummarna för oss då! Kl 10 ska vi vara där, och först ska ju sonen till skolan.

Svar på tråden Tantvarning 3