• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Nu har bellis somnat.. Jag ska ta min kaffekopp och gå ut och sätta mig på trappen i solen!

• Daa

Åh, så skönt med trappa i solen! Sola lite för mig också, för min lunch är slut nu.

MulleNuh skrev 2009-04-03 12:20:39 följande:
    Nu har bellis somnat.. Jag ska ta min kaffekopp och gå ut och sätta mig på trappen i solen!
  • MulleNuh

Vi har 1500 kvm tomt i solen!!

Daa skrev 2009-04-03 12:21:50 följande:
    Åh, så skönt med trappa i solen! Sola lite för mig också, för min lunch är slut nu.
  • passionsblomman

Jag ska gå ut och gå min promenad så den blir av. Jodå, jag har bra skor...men värdelöst klena smalben uppenbarligen.
    Men snart får jag nog upp farten och dåååå ni ska jag GÅ ner i vikt igen, som jag gjorde i våras.

• Heloise

Precis tillbaka från en underbar promenad , det är helt fantastiskt ute!!
    Nu ska jag gå och cykla en halvtimme

• Im yours

Hallå, trötter har vaknat till Sovmorgon - yes!

Ska ringa min promenadkompis, här ska ut och promeneras. Sonen önskar sig en cheescake till kvällen, så det ska jag ägna mig åt sedan. Tillverkningen av densamma, alltså

Hörni; Var är troll1, orginalrosen etc? Hoppas allt är bra med dem iaf.

En trevlig fredag önskas till alla!

• Soldemor
    Heloise skrev 2009-04-03 11:56:44 följande:
    . Driver mig till vansinne, lika med prästerna som är här de får ofta höra så där får inte du säga, du är präst blablabla.
    Mmm, det har jag märkt av...
  • Daa

Så härligt det låter med alla promenader.
    Jag tittar in lite snabbt, för nu är det bara minuter kvar av min arbetsvecka. Sen...
    ...får jag också gå ut!

• passionsblomman

Två timmars underbar vårpromenad i strålande sol! Fjärilar överallt som dansar runt och fågölarna tjuter helt vilt och Blåsippor och tussilago överallt! Jag svimmar av vårglädje!

Nu ska jag duscha och sedan flytta ut tvättställningen på altanen-DET är ett säkert vårtecken. Jippi, ca en kvm mer plats inne...

• Panzerfaust

Röjt upp i rabatten och noterat att pioner, löjtnantshjärta och kärleksört ligger i startgroparna...fan vad gott med vår.

Dags att återgå til Religion och inavelstrådarna.

Svar på tråden Tantvarning 3