• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Håller den här tråden på att dö ut??? Vad hääänder?!?

Och VAR är Trollet??

• passionsblomman

Ja var 17 är Trollet och var tog Originalrosen vägen? Didis skulle på kurs vet jag men Blyg brudsom gick och gifte sig, vart tog hon vägen då?

Fast idag måste jag säga att i den här våååårvärmen och så som jag smet ut, så är det ju en del man skulle tagit itu med härinne nu... Och så Robinson och engelskt kriminalare...
    kan det inte vara det?

• Im yours
    Hej, jag satt och och kollade på tv igårkv. Händer inte alltför ofta. Jag har ingen koll på då programmen går, helt enkelt.

Hos mig är det tvättstugan som gäller nu på morgonkvisten. Urjobbigt då man ska sätta igång men rätt schysst då man har en massa väldoftande kläder hemma.

Vädret, regnigt och grått. Försöker mig på en prommis lite senare.

Ha det gott, gottigottgott!
  • passionsblomman

Oj vad det regnar här! Men det är nästan bra, för jag MÅSTE göra ett ryck härinne. Sonen vill baka nåt också...

Men min promenad...ja den ska jag allt försöka masa mig ut och ta.

• tonårsmorsa

Hej alla. Här är det också grått och trist. Funderar på vad jag ska göra idag. Vi håller på och river tapeter i hallen, men det blir bara korta ryck. Sen behöver jag fylla på i frysen med lite matbröd, så ska slänga in några limpor i ugnen. Ska också försöka mig på ert goda exempel och ta mig ut på en liten promenad senare idag. Har bestämt mig för att anstränga mig och försöka få ordning på dagarna. Var till läkaren i veckan och blev fortsatt sjukskriven, så jag kommer vara hemma helt till slutet av april. Blev tillsagd att göra sånt som får mig att må bra, skratta och ha roligt - kanske fika med tanterna(?). Så om någon stockholmstant är fikasugen till veckan är det bara att hojta till.

• MulleNuh

Hej hopp.. Vilket ruggväder! Burr..

Jag och Zack har nyss kommit hem från bion. Vi var och såg Monsters VS Aliens.. Himla rolig var den!

• passionsblomman

Å, min son har tjatat i över en vecka att vi ska se den och jag tänkte göra slag i saken typ nu i veckan när det är lov.

Vad kul att den var bra!

MulleNuh skrev 2009-04-05 13:05:33 följande:
    Hej hopp.. Vilket ruggväder! Burr..Jag och Zack har nyss kommit hem från bion. Vi var och såg Monsters VS Aliens.. Himla rolig var den!
  • Troll1

Hej goa tanter!
    Har inte läst tillbaka så jättemkt...

Jag har känt mig låg ett tag och har hållit mig undan BT (å annat med) lite. Kanske försöker jag bli av med bröllopstorgsberoendet?? Jag vet inte, känner mig bara lite "off".
    Tack Passionsblomma för att du mailade mig och frågade. *ritar ett hjärta*
    Inte meningen att bara försvinna, men så är det väl ibland.
    Kram!

• passionsblomman

Pussipuss på dig! Jag tror det är lite sån där "vårlåghet" som iallafall kan hoppa på mig när det ljusnar och man liksom plötsligt får SYN på hela sitt liv som en chock. Jämför med hur FÖNSTREN ser ut nu i vårsolen!

Där står man som en nyvaken vinterblekfet trollgumma som bara väntar på att man ska spricka med ett "POFF" i solskenet...
    Och antingen får man tokrycket och hänger ut tvätt, putsar förnstren, städar upp trädgården (gud vad mycket skit som kom fram när snön smälte! ) och sticker ut och springer och allt vad folk gör. Eller så får man liksom sätta sigi solen med en kaffe och försöka komma ifatt sig lite. .-)

Och nu när det blir sommar, kan det väl omöjligt vara lika mycket bt-tid varenda dag som det varit på höst och vinter?

Troll1 skrev 2009-04-05 16:01:33 följande:
    Hej goa tanter! Har inte läst tillbaka så jättemkt...Jag har känt mig låg ett tag och har hållit mig undan BT (å annat med) lite. Kanske försöker jag bli av med bröllopstorgsberoendet?? Jag vet inte, känner mig bara lite "off".Tack Passionsblomma för att du mailade mig och frågade. *ritar ett hjärta* Inte meningen att bara försvinna, men så är det väl ibland.Kram!
  • Troll1

Puss på dig med, du har så rätt så! *POFF!*

Svar på tråden Tantvarning 3