• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Fast annars stämmer ju FULL Mulle in ganska ofta!!

passionsblomman skrev 2009-04-03 19:58:34 följande:
    Har du märkt att man om amn vill kan sätta in MULLE istället där det brukar vara Rulle? Hihihihihihi!Eller, full rulle på Mulle, för det brukar det ju vara...Full fart alltså.
  • passionsblomman

Ja det var det jag började skratta åt när jag började byta orden...

Åh, vad segt, nu har jag lovat sonen att sitta med honom när han ska se talang 2009....*suck*

OKEJ då!*masar mig över i soffan* Ses sen!

MulleNuh skrev 2009-04-03 20:06:05 följande:
    Fast annars stämmer ju FULL Mulle in ganska ofta!!
  • Im yours

Hallo blomman! Kul att vara omtänkt Var det i något speciellt sammanhang, månntro

Här kommer ännu ett bidrag i Rullesåpan: Hårrulle. så förbaskat genomtänkt

Hmmm, jag såg lite av talang, missade honom. Såg däremot lillLasse på enhjuling.-)

• passionsblomman

Ja jag gick och tänkte på skriva och framtid och att jag inte måste göra PRECIS alla saker i mitt liv NU för att det ska vara bra... lite sånt. Och på att det var tid för varma vårpromenader-vi har ju sagt att vi ska gå båda två, och för mig har det varit trögt. Men NU du ska det bli!

• Im yours

Det har du verkligen rätt i blomman. En sak som är särskilt underbart med skrivande, är att det finns så mycket att skriva om. Man kan liksom dela upp livet på nått sätt. Nu t.ex skriver jag en del om min pappa, grejer man gjorde som liten. Ja, du vet, diverse stolleprov Jag har minimal kontakt med honom numera, så det är lite märkligt att händelser ploppar upp, bara så där.

Det gör oxå att man ser saker på ett annat sätt. Jag tror även att skrivandet gör att man blir väldigt lyhörd för saker, o ting. Jag ser skrivandet som en gåva. En present som blir precis vad jag gör med den. Varken mer eller mindre.

Jag tror definitivt att du har det i dig. Men precis som du säger, var sak har sin tid.

Apropå promenader, jag har vart lite trögstartad sedan Lasse blev sjuk. Men nu kan man ju inte hålla sig inne, för det är vår. Som man väntat, o längtat.

Om någon undrar varför jag är vaken mitt i natten. Så vet jag inte själv. Herr Blund har väl glömt sömnpulvret, antar jag

Kramar.

• lillabruden

näämen!!! ni var här rtill halv 4 imorse o nattuglan jag var inte här! skam på mig...

har nyss vaknat o är förbannat trött!! är det vårluften mån tro?? dags för lite frulle(rulle )

• passionsblomman

Idag gick jag ut och tvingade min son att följa med. Han hamnade hos en grannkompis och jag har suttit på stallbacken och babblat med grannar. Nu gör sig HUNGERN starkt påmind, så in fick man ju gå...

Jag är så vårglad....*tamtillidamtam-tam*

• MulleNuh

hej alla.. Oj vilken dag! Vi har haft kalas för Bella här.. Huset fullt! Superlyckat blev det! Vi var ute på tomten och grilla korv!

Svar på tråden Tantvarning 3