• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Har ni förresten sett den där barnkaruselltråden? den har över 7000 inlägg! Det FINNS alltså en tråd där det skrivs mer än här!

• tonårsmorsa

Såg precis att du förberett ett nytt fikarum, men än är denna tråd inte slut.

• tonårsmorsa

Någon barnkarusell törs jag inte kliva på, så den tråden har jag missat. Men tänk att det GÅR att pladdra mer än vad vi gjort här.

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-04-06 00:25:54 följande:
    Har ni förresten sett den där barnkaruselltråden? den har över 7000 inlägg! Det FINNS alltså en tråd där det skrivs mer än här!
    De fuskar och är fler som kladdar!
  • passionsblomman
    Panzerfaust skrev 2009-04-06 00:31:39 följande:
    De fuskar och är fler som kladdar!
    Ja där verkar det vara många..och det var många jag aldrig sett säga något i de trådar jag läser...
    Det finns lite folk här och var man inte alls har koll på
  • passionsblomman

Nä, nu är det sovdags! Imorgon kommer en kompis till min son hit istället för till fritids, så det blir tiiiidigt och nu är det ju redan sent...

..det syns mig innebära att natten blir tämligen kort för en gammal tant-mamma som ska vara glad och pigg imorgon.

Så, godnatt mina damer och herrar. På återseende.

• tonårsmorsa

Här det för tillfället ungdomsgård - 11 tonåringar som spelar data, så det blir en lååång natt!

• Im yours

Godmorgon!

Letade fram min lilla låda med påsksaker igår. Tänkte pynta lite härhemma idag. Göra vårfint med härligt vårtema; rosa, gult, o grönt. Dessutom ska det promeneras, strålande solsken idag, och vips vandrade morgonhumöret upp flera grader.

Tänk vad lite sol kan göra med oss.

Panzerfaust; Hoppas rödvinshistorien har slutat göra sig påmind. I ungdomens vettvillingstider drack jag mig olidligt berusad på Maderia. Påföljden blev att jag kräktes på en medlem i Thorleifs och på en trasmatta Samt hade dunkelidunk- värk i skallen i flera dagar.

Kram, och ha en toppendag allihopen!

• passionsblomman

Oooh, herreminje! Ens värsta bakisminne...ja det är väl ungefrä att inse att man harett väldigt begränsat minne..
    Vägrar minnas det såhär på den strålande morgonkvisten.

Idag ska det promeneras, fortsättas med lite mera röjning härhemma och så ska det grillas korv i solen med ungarna.
    Men först, ska det drickas kaffe.

I´m yours, du har gjort så väldigt fint i nya tråden att manvill ju flytta dit permanent!

...och när Mulle hittar dit, kommer hon stanna där och aldrig komma tillbaka till den här mer... !

• MulleNuh

Vad är det för tråd??

passionsblomman skrev 2009-04-06 08:36:34 följande:
    Oooh, herreminje! Ens värsta bakisminne...ja det är väl ungefrä att inse att man harett väldigt begränsat minne.. Vägrar minnas det såhär på den strålande morgonkvisten.Idag ska det promeneras, fortsättas med lite mera röjning härhemma och så ska det grillas korv i solen med ungarna.Men först, ska det drickas kaffe.I´m yours, du har gjort så väldigt fint i nya tråden att manvill ju flytta dit permanent! ...och när Mulle hittar dit, kommer hon stanna där och aldrig komma tillbaka till den här mer... !
Svar på tråden Tantvarning 3