• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Ja jag veeeet! Det är lite ruskigt att tänka på....

...så jag tänker inte på det!

tonårsmorsa skrev 2009-04-03 17:46:12 följande:
    Jo, nog minns jag Razzel. Rulle var populär bland en del av barnen jag då hade på dagis. Det var för så länge sen så de barnen kan mycket väl vara här på BT. Inser att jag måste vara ruskigt gammal.
  • tonårsmorsa

Jag var tyvärr tvungen att räkna efter och kom fram till att de äldsta "barn" jag haft på dagis är idag 28 år. HJÄLP!

passionsblomman skrev 2009-04-03 17:51:28 följande:
    Ja jag veeeet! Det är lite ruskigt att tänka på.......så jag tänker inte på det!
  • passionsblomman

Bara för det var ju jag tvungen också. Min siffra blir densammma... OMG!

tonårsmorsa skrev 2009-04-03 17:53:44 följande:
    Jag var tyvärr tvungen att räkna efter och kom fram till att de äldsta "barn" jag haft på dagis är idag 28 år. HJÄLP!
  • tonårsmorsa

Men hur går det ihop? Jag är ju bara 27 - eller? Bäst att vi snabbt glömmer det där.

passionsblomman skrev 2009-04-03 18:03:11 följande:
    Bara för det var ju jag tvungen också. Min siffra blir densammma... OMG!
  • passionsblomman

vilket?

tonårsmorsa skrev 2009-04-03 18:06:58 följande:
    Men hur går det ihop? Jag är ju bara 27 - eller? Bäst att vi snabbt glömmer det där.
  • Im yours

Hej hopp allesammans!

Trollet Rulle, han hade jag minnsan glömt. Japp, bara att inse att tiden går, tick, tack. Men jag har hört att efter 35, börjar man räkna baklänges. Det innebär att jag ska fylla 20, o inte är törr bakom öronen

Ja, jösses. Hänga tvätt ute, sitta på altanen och fika. Så ljuvligt att man får skutt i benen.

Ha en trevlig fredagkväll!

• passionsblomman

ja man riktigt känner hur de börjar skutta, nästan liksom av sig själva!

Vet du, jag gick och tänkte på dig idag därute i våren!

Im yours skrev 2009-04-03 18:47:30 följande:

Hej hopp allesammans!Trollet Rulle, han hade jag minnsan glömt. Japp, bara att inse att tiden går, tick, tack. Men jag har hört att efter 35, börjar man räkna baklänges. Det innebär att jag ska fylla 20, o inte är törr bakom öronen Ja, jösses. Hänga tvätt ute, sitta på altanen och fika. Så ljuvligt att man får skutt i benen.Ha en trevlig fredagkväll!
  • tonårsmorsa

Det var väl det jag visst. Lite äldre än 27 borde jag vara. Firar m.a.o. 30 i sommar.

Im yours skrev 2009-04-03 18:47:30 följande:

Hej hopp allesammans!Trollet Rulle, han hade jag minnsan glömt. Japp, bara att inse att tiden går, tick, tack. Men jag har hört att efter 35, börjar man räkna baklänges. Det innebär att jag ska fylla 20, o inte är törr bakom öronen Ja, jösses. Hänga tvätt ute, sitta på altanen och fika. Så ljuvligt att man får skutt i benen.Ha en trevlig fredagkväll!
  • passionsblomman

Ja den här 30-årsåldern, den verkar j vara den enda som är nåt att ha på arbetsmarknad och allt, så det är väl bäst att räkna fram och bak och hit och dit så man är i den läääänge då...

Svar på tråden Tantvarning 3