• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Här är stråååålande också och igår såg jag två fjärilar!

Bra gjort förresten lilla brud!

Ja, det komer verkligen att vara fråga om exakta saker här nu...helt otroligt att man KAN så mycket saker i läkarvärlden numera! Bara det där med ultraljud...

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-04-02 15:36:41 följande:
    Här är stråååålande också och igår såg jag två fjärilar!Bra gjort förresten lilla brud!Ja, det komer verkligen att vara fråga om exakta saker här nu...helt otroligt att man KAN så mycket saker i läkarvärlden numera! Bara det där med ultraljud...
    Har jag missat något? Bebis? (p g a att du nämner ultraljud)
  • passionsblomman

Ja, det du missat(antagligen för att det inte främst är i den här tråden jag pratar om det)är att vi har velat ha syskon till vår son, helt utan frmgång, så nu är det utredning och beslut om vad för hjälp vi kan få. Det ska kollas både det ena och andra och hit och dit.

• MittiPrickBrud

passionsblomma kära söta. jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra!

Jag har inte hängt med här inne, som vanligt höll ag på att säga. Jag har haft magsjuka På bättringsvägen nu, men sviter i form av ökade magsmärtor.

har i alla fall orkat med att sitta ute i solen en stund i dag, så underbart! Jag njuter i högsta grad av att känna hur värmen så sakteliga återkommer! Nu börjar det bli uthärdligt även här i kalla nord.

pussar o kramar till er alla söta tanter!

• passionsblomman

Men Mittiprickan vad du råkar UT! Fy vad träligt!

men nu är det vår, så nu kan man uthärda både det ena och andra märker jag...

Tack alla som håller tummarn förresten! Tänk vad glad jag skulle bli om det lyckades!

• MittiPrickBrud

Ja det verkar som om jag får precis allt som går hela tiden. DEt är tröstlöst, men som du säger blommis, när våren kommer ärd et lättare att stå ut!

Jag hoppas verkligen att alla tummar gör susen och att vi såsmåningom får höra om ett litet plus... !

• MittiPrickBrud

Nu ska jag ta en paus, jag får så ont i mina händer då jag skrivit en stund vid datorn... Ibland är det så, bara att acceptera och ta pauser.

så vi hörs

pussar o kramar till alla tanter!

• lillabruden

tjenixen!

tänk ändå så mycket i våra liv som kretsar kring magen...*funderar djupt filosofiskt*
    Det börjar när man ska börja skolan -magont och nervositet. Sedan mensvärk i tonåren, sedan pirr som är obehagligt och skönt samtidig (kärlek ) sedan bebis och glöm för guds skull inte alla magsjukor och magknip minsann!!! Herregud....

Passionis jag håller tummarna för dig skickar mina starkaste bebisvibbar åt ditt håll!!

Skönt Im Yours att höra att det blir bättre

Daa, lockar verkligen fikarummet när VI finns?!

Och by the way...när jag tog ställning på bussen var jag inte ensam, alla mina medtanter fanns på min lilla axel och stöttade (för innerst inne skakade jag nog!hahahaha)

Choklad? Ja tack

• TinkerBelle

Go förmiddag tanter,

Fladdrar förbi innan jag drar vidare.
    Idag ska jag träffa min kära mor och vi ska gå på Syfestival i Kista utanför Stockholm.

Tar emot lite att gå omkring inomhus när solen lyser så härligt.

Men men det finns ändamål med det och förhoppningsvis lyser soeln imorgon oxå!

Kram på er!

• passionsblomman

Det lyser så stark sol att jag inte ser så bra på dataskärmen märker jag...

Jag ska gå ut och gå tänkte jag, hoppas benhinnorna är med mig, lite ömt är det igen men inte så farligt.

Städa altanen kanske man skulle också, jag råkade se att det visst ligger lite saker där som ingen sett på heeela vintern..

I vanlig ordning har jag glömt en och annan kruka där också, som
    såklart frusit sönder. Jo, men det är väl ett bra projekt för idag...

Svar på tråden Tantvarning 3