• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • TinkerBelle

Städa uteplatsen står på listan för helgen.
    Jag ahr oxå en eller två krukor som inte är krukor längre utan mest skärvor...

passionsblomman skrev 2009-04-03 10:30:16 följande:
    Det lyser så stark sol att jag inte ser så bra på dataskärmen märker jag...Jag ska gå ut och gå tänkte jag, hoppas benhinnorna är med mig, lite ömt är det igen men inte så farligt.Städa altanen kanske man skulle också, jag råkade se att det visst ligger lite saker där som ingen sett på heeela vintern..I vanlig ordning har jag glömt en och annan kruka där också, somsåklart frusit sönder. Jo, men det är väl ett bra projekt för idag...
  • Soldemor

God förmiddag, alla pigga tanter!
    Nu är vi jättenöjda, för nu är det vår! Solen skiner från en i princip molnfri himmel och de har lovat 15 grader idag, tadaa! Och det är fredag, och jag är ledig i morgon och livet känns rätt ok! Sedan får gärna det fina vädret vara över söndag, för då skall jag ha gudstjänt ute. Förra året när jag hade det, var det snorkallt och blåsigt, men nu verkar det riktigt lovande! Yes!

• Heloise

Åhhhhh vad jävla förbannad jag är just nu!!!'
    Inte får jag göra nått heller.
    Just nu är det massor med kärringar som hoppar på m2b i en tråd och eftersom vi tydligen inte ägnar oss åt tagteams så får jag inte svara. Måste gå och cykla träningscykel eller nått för att bli av med alla agressioner.
    Men det är lugnt det finns anmälningsknapp...

• Soldemor
    Heloise skrev 2009-04-03 11:18:08 följande:
    Åhhhhh vad jävla förbannad jag är just nu!!!'Inte får jag göra nått heller.Just nu är det massor med kärringar som hoppar på m2b i en tråd och eftersom vi tydligen inte ägnar oss åt tagteams så får jag inte svara. Måste gå och cykla träningscykel eller nått för att bli av med alla agressioner.Men det är lugnt det finns anmälningsknapp...
    Vad har han nu sagt?
  • Heloise

eller vad har de sagt kanske

nevermind bara jag som blir defensiv när folk gaddar ihop sig som kärringar i ett fikarum och spekulerar hejvilt i hur han är som person.

• Heloise

men han reder sig själv, nu ska jag gå och cykla till Rammstein.
    Hoppas ni får njuta av det vackra vädret.

• Daa

Hej på er alla tanterna!
    Fjärilar och blommor... Det känns så avlägset, för jag fick borsta snö från bilen i morse!
    Men som tur är tycker jag att det är ganska fint ändå

lillabruden, det finns en enda anledning att fikarummet lockar den här tiden. Blir väldigt lätt fastnandes här vid tanttråden, men jag måste ju få i mig min lunch. Annars blir jag så grinig, och det kan jag ju bespara mig och mina arbetskamrater

Blomman, du har väl ordentliga skor när du är ute och går? *förmanar på ett snällt tantvis* Det är extra viktigt när man har bekymmer med fötter och/eller benhinnor. Om jag har fattat det rätt så var det ett ändå ganska positivt besked ni fick igår? Har bara hunnit skumma (fördärvade envisa gamla tapeter!) trådarna.

Soldemor, gläds med dig! Solen börjar kika fram lite blygt här också, så det blir nog en fin dag. Och vi jobbar inte sådär våldsamt länge på fredagar.

Oj, Heloise, vad är det de gör med din gullis?

• Heloise

äsch de spekulerar i hur han är som privatperson vilket gör mig förbannad, det är en sak att diskutera och tyckat att nån har knäppa åsikter online. De tycka att han är dum i huvudet det skiter jag i. Jag lever med honom och ska gifta mig med honom tom så jag tycker ju uppenbarligen inte det.

Men de ska ge f*n i att spekulera kaffereps hejvilt om hur han är i sin yrkesroll eller som privatperson.

Driver mig till vansinne, lika med prästerna som är här de får ofta höra så där får inte du säga, du är präst blablabla.

Svar på tråden Tantvarning 3