• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

Grattis till klänningen Mulle! Hur går det med den andra då, den som aldrig passade?
    Jag håller på att bli sjuk
    Det är inte alls bra, jag har massor i skolan i morron och på fredag och högtflygande planer för helgen( tvätta fönster, sy gardiner, köra sopor osv) har inte alls tid med feber.
    38 kvm ojoj blomman det är bra gjort måste jag säga.

Städ tanterna kunde gott få komma till vårt datarum men resten är hyfsat ok. vi är ju mest i datarummet haha.
    Nu ska jag ta en shake och gå och lägga mig tror jag eller så ska jag kolla på en film.
    Tur att jag har fina Ame förkylningspiller

• passionsblomman

Nej inte sjuk! Vår! frisk och kry och glad!

Ja, litet är det och ibland.....får man tuppjuck och blir en galen rabiat hysterika som skriker rakt ut åt alla...sedan blir man snäll igen. Nu blir det vår, då går ställer vi upp altandörren och börjar vår tsommarliv-det då hela trädgården också blir boendeyta.

• Heloise

Precis men jag har typiska feber känningar med blossande kinder, fryser men svettas lite ändå suck. Har ont i halsen oxå.
    Har ingen termometer heller för jag tog tempen på katten för ngn månad sen och köpte ingen ny temp suck.

passionsblomman skrev 2009-04-01 22:49:59 följande:
    Nej inte sjuk! Vår! frisk och kry och glad!Ja, litet är det och ibland.....får man tuppjuck och blir en galen rabiat hysterika som skriker rakt ut åt alla...sedan blir man snäll igen. Nu blir det vår, då går ställer vi upp altandörren och börjar vår tsommarliv-det då hela trädgården också blir boendeyta.
  • passionsblomman

Ursäkta, men nu fick jag ett skrattanfall...
    Heloise skrev 2009-04-01 22:52:35 följande:
    Precis men jag har typiska feber känningar med blossande kinder, fryser men svettas lite ändå suck. Har ont i halsen oxå.Har ingen termometer heller för jag tog tempen på katten för ngn månad sen och köpte ingen ny temp suck.
  • Heloise

Nope, den är hädanefter katt termometer hahahahaha, de tar över allt!
    Äsch jag klarar mig utan termometer. Lika bra att inte veta
    Men vem vet jag kanske hittar katt termometerna jag köpte men aldrig hittade

• Heloise

Nope, den är hädanefter katt termometer hahahahaha, de tar över allt!
    Äsch jag klarar mig utan termometer. Lika bra att inte veta
    Men vem vet jag kanske hittar katt termometerna jag köpte men aldrig hittade

• Heloise

varför blir det dubbelposter för????

• passionsblomman

Det är väl någon sån där skalbagge som bt har nu igen...

Nä, saker som varit i kattens rumpa kan ju gärna få hålla sig där...

Hoppas deeet är ngt mkt tillfälligt och kortvarigt!
    Kanske äta lite extra så kroppen får lite energi? thé med honung? Det är ju antibateriellt-honungen alltså.

• Heloise

ja kanske det, jag som ska dricka vin imorron äntligen!! Typiskt äsch jag tar en NyQuil och går och lägger mig har jag tur vaknar jag feberfri
    kram och godnatt !

Svar på tråden Tantvarning 3