• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

hello damer!
    Grattis till 6000!!!!!
    I dag har varit en sån där lat skön dag, jag har sovit , sovit lite till gått en promenad, tagit en dusch ätit god mat och nu ska vi kika på Live's dvd och Green Day's dvd
    Salvia var det blomman som amn kunder ersätta pärlhyacinten med , fanns det nått annat??

Jag tänkte höra med dig om du hade nå tips på sidor där man ke se blomster diadem/hårsmycken. Jag beställde ett sådant oxå tänkte ha det istf en liten tiara eller ngn tiara kam.
    Men jag hittar inga bilder ngn stans

• passionsblomman

Jag är kass på sidor med bilder...
    Jag vet inte hur många florister som lägger ut sina jobb på bild, det är svårt att fota blommor så det gör sig, vissa vill heller inte visa för att "andra bara snor idéer" jag är DÄREMOT övertygad om att det är måga som kan göra jättefina...

• TinkerBelle

Åhhh!
    Inte långt kvar.

MulleNuh skrev 2009-03-31 20:27:58 följande:
    om 2 veckor...
  • Im yours

Hallo, 6000 inlägg!!!!! Här skrivs så tangenterna glöder Hurra, hurra, hurra. Jag bjussar på påskmust, fram med glasen bara.

Lillabruden; Hmmmmmmm .....jodå det är oki. En dag i sänder, o upp och ner.

Mulle; Vad har hänt med din klänning? Och du, ge några födelsedaxkramar till Bella.

• Daa

Men vad är det här? Nu missade jag en 1000-fest igen. Och det var t o m jag som tog nr 6000.

Det är helt enkelt inte meningen att jag ska vara med och skåla...

På plats på jobbet (TinkerBelle, idag var det så mycket trafik att jag fick köra om några bilar (glad att jag bor där jag bor)) vill jag önska alla tanterna en god morgon.

Och snart är det fredag.

• passionsblomman

Godmorgon mina damer och en och annan herre!
    Idag skiner solen från en molnfri himel här
    Jag ska gå promenad med min granne som fått en liten bebis så hon är mammaledig. Förutom det MÅSTE jag absolut städa den här lilla holken.

• didis

Gomorron!

Egentligen borde jag läsa tre artiklar inför kursen jag strax skall åka till men benbiologi var knepigare än jag mindes det från grundutbildningen. Dessutom är det en massa nya hormoner och interleukiner o allt vad de heter som inte ens hade uppfunnits för 15 år sedan. Så nu sitter jag här en kort stund istället!

Solen skiner i Nkpg också, synd att sitta på hela dgrna på kurs. Men jag skall träffa en massa blivande kollegor och "presentera" mig.

Ang lägenheten så tar jag nog den lite större för den hade balkong i söderläge och låg längre ner i huset. Efter 10 år i villa känns det lite instängt i lgh som ligger för högt (8:e vån låg den lilla på). 39 kvm är egentligen för stort kan jag tycka men då får familjen plats när de hälsar på.

• passionsblomman

Ja balkong i söderläge lät ju härligt...

Lägenhet igen, mmmmm det skulle jag nog tycka kändes konstigt tror jag. *klamrar mig kvar i lilla stugan*

• didis

Har man en gång bott i eget hus är det nog svårt för de flesta att flytta till lägenhet. Bara att kunna gå ut i trädgården och hålla dörrarna öppna. Och egna fruktträden, gud vad jag skulle sakna dem!

Huset kommer vi behålla många år än hoppas jag, det är ju nyrenoverat och nyutbyggt också. Men lite spännande är det att få en egen lägenhet och bo själv, det har jag knappt gjort tidigare.

Svar på tråden Tantvarning 3