• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

åååååååå jag är så ARG på en kompis!!! YUsch!!!!!!!!!!
    Ska alltid lägga in pikar.. Jag spyr...

• passionsblomman

Vaddå för något är det hon pikar???

Jag var inne i den fina kyrkan du ska gifta dig i idag förresten!

MulleNuh skrev 2009-03-30 16:38:39 följande:
    åååååååå jag är så ARG på en kompis!!! YUsch!!!!!!!!!!Ska alltid lägga in pikar.. Jag spyr...
  • MulleNuh

Men hon lägger in små kommentarer.. Här om dagen när jag gjorde det där "ristestet" tex. La ju in skitstort!!! Skickade en bild till henne på skoj. Då svara hon: ja nu ser dom ju normala ut!!!

Ehh ursäkta?!?!

Och nyss skrev hon: (hon var med på festen i lördags) Du är så himla stel när du är nykter, men så fort du druckit blir du en helt annan människa!!!!! Och så fnissade hon..

Ja men tack för den då...

Så ofta såna kommentarer...

Ja visst är den fin?!?!

passionsblomman skrev 2009-03-30 16:41:07 följande:
    Vaddå för något är det hon pikar??? Jag var inne i den fina kyrkan du ska gifta dig i idag förresten!
  • TinkerBelle

Såna vänner behöver man inte!
    Skapar bara irritation och osäkerhet.

MulleNuh skrev 2009-03-30 16:43:06 följande:
    Men hon lägger in små kommentarer.. Här om dagen när jag gjorde det där "ristestet" tex. La ju in skitstort!!! Skickade en bild till henne på skoj. Då svara hon: ja nu ser dom ju normala ut!!! Ehh ursäkta?!?!Och nyss skrev hon: (hon var med på festen i lördags) Du är så himla stel när du är nykter, men så fort du druckit blir du en helt annan människa!!!!! Och så fnissade hon..Ja men tack för den då...Så ofta såna kommentarer...Ja visst är den fin?!?!
  • MulleNuh

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Hon ringde mig nu om min klänning.. I morron eller onsdag har jag den...

Fy, tänk om den är miffo!!!

• passionsblomman

Verkar vara en inte lika trevlig tant som vi...

och kyrkan är jättefin, har varit på bröllop där en gång faktiskt.

Hoppas verkligen klänningen sitter som en smäck och inte som et miffo...

• Im yours

Äh, strunta i henne Mulle. Kan det vara ren avundsjuka, kanske???

Fuck, vad mycket skit jag fått för att jag alltid gått min egen väg, och högaktningsfullt struntar i folk som inte kan bete sig

Dessutom har det gått spikrakt uppåt för mig. Men inte för somliga andra.

Nä, jag håller med ThinkerBelle, o blomman. På något sätt har vi i denna tanttråd funnit varann, och ser till att tillföra något. Ist för att göra andra ledsna, och osäkra.

Mulle; En sak till dig, du är jättesnygg, och det kan inte finnas en klänning som inte ser bra ut på dig. Promise you that

Blåsigt som attan här hos mig. Kanhända att mitt hem dammar bort, men jädrars vilket go det är i de som bor här Försöker läsa på om konvalescens vs hjärtoperation. Allt går enligt planerna, men vilken omställning för m2b. Från driftig företagsledare till hjärtopererad+sängläge. På bara några futtiga veckor. Det är nu det börjar ........... att få honom att be om hjälp med saker, och ting. Inte helt lätt.

Kramar till alla!

• passionsblomman

*krmar tillbaka*

Hur länge kommer han att vara sjukskriven nu till attbörja med? Det måste väl vara ett ANTAL veckor gissar jag?

• Im yours

Det vet jag inte, allt är individuellt. För Lasse är allt upp och ner just nu. Rent spontant önskar jag att hans psyke, och fysik hänger ihop. Det finns så mycket vilja i mb2, och så har vi själva "sjukdomsallvaret" som gör att det segar uppåt, och rasar nedåt. Alltså det krävs så mycket för att status ska bli vad vi kallar normalt, och så halkar patienten tillbaka om, o om igen. Lite snusförnuftigt kanske

Vi hade redan innan pratat om mindre jobbande, och mera tid tillsammans. Så jag hoppas att allt får ta sin tid, och värka ut.

Korta stunder blir jag ego, o tänker på hur allt det här påverkar mig. Jag kan t.o.m bli lite arg på honom för att han utsätter mig för det här. Det känns minst sagt fruktansvärt. Men jag blir så trött, förtvivlad, o rädd .............. Det är som att jag inte orkar tänka mig in i hans situation, hela tiden. Då vill jag bara åka långt, långt bort....

Men någonstans mitt i alltihop. Vet jag, att allt blir bra.

• passionsblomman

Å jag förstår alla dedär känslorna!

När de man har allra närmast drabas drabbas man också själv!!!

Det är ju enormt viktigt att du får ha dina känslor och reaktioner också.

Jag minns för länge sedan när de misstänkte att min lillasyster kanske hade cancer. GUD vad jag reagerade oäntat på det!

Jag blev skitilsken-på HENNE!!!
    Hon som ju behövde stöd såklart. Jag blev så rädd så jag blev förbannad! Snacka om att man skämdes!

Hoppas detta verkligen ska gå riktigt bra för er och att det hela leder till nya val som i slutänden blir till det bästa!

Im yours skrev 2009-03-30 18:57:31 följande:

Det vet jag inte, allt är individuellt. För Lasse är allt upp och ner just nu. Rent spontant önskar jag att hans psyke, och fysik hänger ihop. Det finns så mycket vilja i mb2, och så har vi själva "sjukdomsallvaret" som gör att det segar uppåt, och rasar nedåt. Alltså det krävs så mycket för att status ska bli vad vi kallar normalt, och så halkar patienten tillbaka om, o om igen. Lite snusförnuftigt kanske Vi hade redan innan pratat om mindre jobbande, och mera tid tillsammans. Så jag hoppas att allt får ta sin tid, och värka ut. Korta stunder blir jag ego, o tänker på hur allt det här påverkar mig. Jag kan t.o.m bli lite arg på honom för att han utsätter mig för det här. Det känns minst sagt fruktansvärt. Men jag blir så trött, förtvivlad, o rädd .............. Det är som att jag inte orkar tänka mig in i hans situation, hela tiden. Då vill jag bara åka långt, långt bort....Men någonstans mitt i alltihop. Vet jag, att allt blir bra.
Svar på tråden Tantvarning 3