Då förstår jag. Men du verkar ju veta vad du vill.
Vad är det du kommer att lära dig/jobba med? (fast det kanske du inte vill säga här, eller kanske du redan sagt det men jag inte fattat...)
Det låter väldigt spännande i alla fall. Särskilt det där med den flaxande rocken (ränner själv runt i korridorerna med en kortare rock ibland. Fast det ger inte samma pondus som en lång fladdrande rock med privata kläder under) 
didis skrev 2009-03-29 17:46:07 följande:
Passionsblomman - kan du fatta att jag var så deppig i går att jag inte ens var sugen på BT?? Och vet du vad - personalchefen tyckte att jag egentligen var lite för GAMMAL!!! Jag har ju 25-30 år kvar i arbetslivet! *morr*Daa - det kommer att blir 3 mycket tuffa utbildningsår med arbetsveckor på kanske 60-80 timmar, tentor, redovisningar och viss undervisning (alltså JAG skall undervisa andra). Plus att jag måste veckopendla, något som jag har viss ångest över.Avdelningen gör en investering på några miljoner i mig så de vill väl vara säkra på att jag inte avbryter i förväg. Och så måste jag jobba i 3 år efter utbildningen för att "betala tillbaka" investeringen.*känner mig glad men lite konstig*