• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Han sa: "Kan du inte ställa dig lite längre bort istället!jag har lite...ja det gör faktiskt ont i öronen.."

Ooookej... (en annan mamma blev så iriterad på honom att hon "råkade" visst armbåga honom lite....

TinkerBelle skrev 2009-03-28 16:53:28 följande:
    Hehehe Du är ju tant inte kan du något om fotboll..Gu va störd han måste ha varit!*fnissar*
  • TinkerBelle

Mellan sonen har spelat fotboll förut. Vi var ett glada mammaor som gärna visade våran uppskattning när dem spelade bra. Vi var itne sånna som stod och skrek instruktioner utan hade hejaramsor och glada tillrop på vår repotar.

När vi inte fick skricka längre för tränarna tog vi till andra trick - en mamma började ta med hunden som gav skall på order.

Sen inköpte vi tutor (signalhorn) i bästa huligan still.

Barnen älskade sina huligan morsor - tränarna var mindre förtjusta.

• passionsblomman

Jag kommer aldrig sluta hejja...terrorisblomman from the dark side skriker högst (vanligtvis brukar de andra BE mig dra igång ramsorna...)

TinkerBelle skrev 2009-03-28 17:20:54 följande:
    Mellan sonen har spelat fotboll förut. Vi var ett glada mammaor som gärna visade våran uppskattning när dem spelade bra. Vi var itne sånna som stod och skrek instruktioner utan hade hejaramsor och glada tillrop på vår repotar.När vi inte fick skricka längre för tränarna tog vi till andra trick - en mamma började ta med hunden som gav skall på order. Sen inköpte vi tutor (signalhorn) i bästa huligan still.Barnen älskade sina huligan morsor - tränarna var mindre förtjusta.
  • tonårsmorsa

Jag säger bara det att när en man kan röra sig till musik då kan man också ana sig till hur han rör sig även i andra sammanhang. Fram för mer dans i rutan.

Panzerfaust skrev 2009-03-28 00:49:31 följande:
    Vad är det med fruntimmer och dans?
    [/citat]
    Panzerfaust skrev 2009-03-28 01:04:57 följande:
    [citat]
    Näe det är snygg tjej klädd och sminkad som om hon hade ett helt annat yrke som skuttar runt med en snubbe som gör sitt bästa för att inte se ultra-gay ut men misslyckas kapitalt.Dans, konståkning, isdans och dylikt bör omgående förbjudas att visas på TV med hänvisning till folkhälsan.
  • passionsblomman

Ja, det är nog för att tanterna tränar på dansen som tonårsmorsa länkade till...

Celeste97 skrev 2009-03-28 23:30:30 följande:
    Här var det tyst och öde...
  • Celeste97

Men vi dansar i dagens ros-tråden istället...
    Nu spår jag att vi har en bortbyting på forumet igen. (Bortbyting = potentiellt troll)

• passionsblomman

Åhååååå? *letar*

Har en misstanke, men vet inte...

Celeste97 skrev 2009-03-28 23:40:55 följande:
    Men vi dansar i dagens ros-tråden istället...Nu spår jag att vi har en bortbyting på forumet igen. (Bortbyting = potentiellt troll)
  • Celeste97

Sa jag troll? Jag menar rövardotter.
    Men vi får låta tiden utvisa om jag har rätt eller ej.

• passionsblomman

Nu får du ge mig en ledtråd!

Celeste97 skrev 2009-03-28 23:46:43 följande:
    Sa jag troll? Jag menar rövardotter. Men vi får låta tiden utvisa om jag har rätt eller ej.
Svar på tråden Tantvarning 3