• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Panzerfaust

Vad är det med fruntimmer och dans?

Nej jag står fast vid rösträtten...STORT misstag.

• tonårsmorsa

Någon som föredrar att titta på stora pa..ar framför stora muskler?

Panzerfaust skrev 2009-03-28 00:49:31 följande:
    Vad är det med fruntimmer och dans?Nej jag står fast vid rösträtten...STORT misstag.
  • lillabruden

Panzerfaust, det är inte dans, det är mer än så!
    dem ser ut som 2 fjädrar som faller i en vårvind, som leker runt varandra.....*suckar*

och vem sa att du hade rösträtt? *kliar mig i huvet*

• tonårsmorsa

Ja inte vet jag vad Laila stoppat upp melonerna med, men det är möjligt det är pallar för de verkar stå rätt bra av sig själva. Har i alla fall förstått att meloner påverkar det manliga könet mer än muskler. I alla fall när de sitter på någon annan än mannen själv ifråga.

Panzerfaust skrev 2009-03-28 00:56:04 följande:
    Pallar?
  • Panzerfaust

Näe det är snygg tjej klädd och sminkad som om hon hade ett helt annat yrke som skuttar runt med en snubbe som gör sitt bästa för att inte se ultra-gay ut men misslyckas kapitalt.

Dans, konståkning, isdans och dylikt bör omgående förbjudas att visas på TV med hänvisning till folkhälsan.

• lillabruden

undra då vad Magnus har stoppat sig med.......

Panzerfaust, du borde ha dans-marathon med mig! *sjunger 'Vi bjuder upp till dans.....ÅÅÅHHHH som vi har längtat!*

• tonårsmorsa
    Du pratar med en som tävlingsdansat.
    Panzerfaust skrev 2009-03-28 01:04:57 följande:
    Näe det är snygg tjej klädd och sminkad som om hon hade ett helt annat yrke som skuttar runt med en snubbe som gör sitt bästa för att inte se ultra-gay ut men misslyckas kapitalt.Dans, konståkning, isdans och dylikt bör omgående förbjudas att visas på TV med hänvisning till folkhälsan.
  • Panzerfaust
    tonårsmorsa skrev 2009-03-28 01:10:40 följande:
    Du pratar med en som tävlingsdansat.
    Bara det att det går att tävla i...

"Nämen du vet jag är världsmästare i små grodorna vettu, låg i hårdträning ett helt år före för att stärka bena. Det vart en dance-off med en finne om guldet men jag vann i sudden death."

Eller?
  • passionsblomman

GOOOOOOOmorron gomorron!*försöker låta pigg*

Idag äe den här tanten fotbollsmamma hela dagen. Sonens lag anordnar en cup.Här ska säljas kaffe och korvar och vad det nu är...

Vi ses sen!

Svar på tråden Tantvarning 3