• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Diz

hej tanterna små.

Här har vi städat hela morgonen, och tjatat på ungar. Karln är i sthlm idag, något möte med styrelse/förbundet eller nåt, amerikanska fotbollsförbundet var det iaf, tror jag.

Ahwell, huset såg ut som en jävla soptipp, tandläkarturer och tandvärk, stress och allmänt tjorv gör att mammaliten hamnat lååååångt efter på alla de fronter. Förövrigt vet man att man han småbarn när man hittar pyttesmå bitar macka ute i hallen. Någon som har en hund (gärna en med stor aptit) att låna ut ett slag?

I'm yours > härligt att höra av dig, vi har saknat dig.

• tonårsmorsa

Skådis?

Celeste97 skrev 2009-03-28 23:57:47 följande:
    Jag tänker på en skådis passion... hmm, jobbigt att vara kryptisk!
    [/citat]
    passionsblomman skrev 2009-03-29 00:04:08 följande:
    [citat]
    Jag tror jag vet...en tjej som börjar som en man och slutar med en snarkning.
  • Daa

Hurra för Helena!

passionsblomman skrev 2009-03-29 14:05:55 följande:
    Hurra! Helena Jonsson tog hem hela totala världscupen!*gör vågen*Duktig duktig tjej!
    Skönt att höra av dig, Im yours. *kram*

Jag hade i min enfald trott att det inte skulle komma mer snö nu. Visst, jag gillar snö, men när det ligger där det ska. Har precis kommit in efter att ha flyttat runt en hel massa snöflingor. Det var jobbigt, särskilt eftersom det är is under (nog hade jag tur, två vurpor men fortfarande hela lårbenshalsar ) Och så måste jag ta ett snack med maken när han kommer hem: varför envisas han med att vara borta helgerna då det snöar som mest?

Diz, ska höra med mamma om hon kan skicka över nån av sina hundar till dig.
  • tonårsmorsa

Jag förstååår inte!

passionsblomman skrev 2009-03-29 15:25:19 följande:
    Hihihihihi!
  • passionsblomman

Nej det är nog bra, så inte Celeste och jag får bannor för att oskyldigt peka ut andra som nät-troll utan mer på fötterna än vi har...

tonårsmorsa skrev 2009-03-29 15:53:13 följande:
    Jag förstååår inte!
  • tonårsmorsa

Ja, några har jag stött på här men de har varit rätt uppenbara. En och annan "tyck-synd-om-mig" har jag väl också misstänkt.

passionsblomman skrev 2009-03-29 15:55:21 följande:
    Nej det är nog bra, så inte Celeste och jag får bannor för att oskyldigt peka ut andra som nät-troll utan mer på fötterna än vi har...
  • tonårsmorsa

Hm, kliar mig i huvudet. Har uppenbarligen missat några av följetongens mest spännande avsnitt.

passionsblomman skrev 2009-03-29 16:02:58 följande:
    Vissa visar tendenser medan de är nya och sedan ballar de ur totalt när de värmt upp...
Svar på tråden Tantvarning 3