• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • TinkerBelle

Vet inte om det är en tröst för tanterna, men jag anses för ung och äverkomptenet vid 38 års ålder...
    än har inte tåget gått!

tonårsmorsa skrev 2009-03-29 18:12:44 följande:
    FÖR GAMMAL! Tycker personalchefen då det skulle vara bättre att satsa på någon yngre som ännu inte vet vad den vill? Morrar jag med. Jag tänker f.ö. se till att alltid vara i min bästa ålder - oavsett hur gammal jag är.
  • TinkerBelle

Not true!!!
    Jag har en som är värsting på "skaka" rumpan på dansgolvet.
    Hehehe
    och han är inte gay!

Panzerfaust skrev 2009-03-29 22:25:22 följande:
    Nejdå jag är här...Okej så tjejer kollar in killar som kan dansa för att se huruvida de har potential som sängkamrater? Otur då för tjejerna eftersom killarna som kan dansa gör detsamma dvs. kollar in vilken av killarna som kan dansa som kan bli nattens sängkamrat.
  • Panzerfaust

Hitta EN hetero snubbe, i dare you!

• Daa

God morgon, tanterna!

-14 grader här utanför. Orkar inte bli trött, ens... Bara att skrapa rutan och se glad ut.

Önskar er alla en fin start på veckan. *tantkramar*

• MulleNuh

go morron.. Jag mår som en räka.. Men kom på att det inte är såååå smart att dricka när man äter min medicin!!!

• TinkerBelle

God morgon Daa,

Var glad att det inte är nollgradigt och slask.
    Jag ördrar ordentligt kallt framrör denna evig fukt...
    Fast jag förstår att 14 kanske är att ta i lite väl mycket.
    Du får dansa soldansen du också!
    *kram*

Daa skrev 2009-03-30 07:00:42 följande:
    God morgon, tanterna! -14 grader här utanför. Orkar inte bli trött, ens... Bara att skrapa rutan och se glad ut. Önskar er alla en fin start på veckan. *tantkramar*
  • Daa

TinkerBelle: Jo, jag är glad så länge jag slipper slasket.
    Det får gärna vara -14 (vilket det bara var tidigt på morgonen, för nu är det bara -1) några dagar om vi får fler dagar som den i lördags! Runt -1, strålande sol, skare som bär och bra fäste för skidorna.

Fast skrapa rutorna på bilen när man vill komma sig iväg till jobbet, det tycker jag är sådär

Hur går det med bröllopsskorna? Jag hade jättesvårt att hitta mina när det begav sig, för det fanns ingenting mellan ballerina och skyhöga stilletter (eller hur det nu stavas. Gå i dem kan/vill jag inte ).

Krya på dig, Mulle. Skönt iaf att du vet vad illamåendet beror på

• TinkerBelle

Hej tanter,

Har varit lite hängig idag minst sagt. Magen och jag är inte bästa vänner idag. Har sprungit fram och tillbaka till toa ett antal gånger. Te och rostat fullkornsbröd är det som jag levt på sen i morse.

Daa - jag var på visning igår. Pernillasbrudbutik hade öppet hus och det kändes bra att få klämma och känna på skorna. Har bestämt mig för modellen Alice med lite rundad tå. Fanns dock inte inne i min stl så jag måste besätälla, men det ska nog gå bra.

Hittade en underkjol istället så nu är en sak till avklarad.

Svar på tråden Tantvarning 3