• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Mulle: Ställ inte för höga krav på dig själv bara, du ÄR bra!
    Apropå hjälpa till. Lisa hjälper till att duka och plocka ur diskmaskinen. När hon/vi är klara så blir det "give me five!"

Mittiprickbrud: Här kommer en favorit från mig till dig:

KRAM!

Min favorit i Let´s dance åkte förra veckan också. Tycker det blir lite orättvist såhär mot slutet, eftersom laila tydligen dansat mkt innan. Blir ju svårt att slå... Fast what the heck! Här har även vi popcorn

Idag är det 6 månader sedan vi gifte oss och jag har köpt 6 vackra Cold water rosor som jag hade i buketten och N. i sitt coursage. Lade till lite hmmmm...vad heter de där våriga blommorna som luktar så gott/starkt?? Äh, har glömt. Fint blev det i allafall! Tyvärr är mannen ifråga inte hemma , såklart hade han blivit medbjuden på after work med alla gamla killkompisar just idag. Jaja.... Så nu sitter man här under korkeken och luktar på blommorna.

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-03-27 21:45:53 följande:
    Men guuuuuuud! SÅG ni Laila och Tobias sista dans!?! Jag började GRÅTA för att det var så himla fint!
    Tänk jag vill också gråta när det är lets dance på tv...

Våriga somriga blommor som luktar starkt? Liljekonvalj?
  • Troll1

GÖTT att de vann!

Panzer: Inte Liljekonvalj. Luktar nästan som Mimosa. Yttepyttesmå blmmor på långa, rangliga kvistar.
    Blomman, hilfe!

• Panzerfaust
    Troll1 skrev 2009-03-27 22:41:04 följande:
    GÖTT att de vann! Panzer: Inte Liljekonvalj. Luktar nästan som Mimosa. Yttepyttesmå blmmor på långa, rangliga kvistar. Blomman, hilfe!
    Mimosa? det är ju en sallad med en massa äckelpäckel i...
  • passionsblomman

GINST!

Jag bölar ännu mera nu när lilla Annica blev så himla glad!

Jag veeeeeet att jag är lättrörd, och jag gillar det dessutom.

Troll1 skrev 2009-03-27 22:41:04 följande:
    GÖTT att de vann! Panzer: Inte Liljekonvalj. Luktar nästan som Mimosa. Yttepyttesmå blmmor på långa, rangliga kvistar. Blomman, hilfe!
  • Troll1

Jaha, blomman var först... Den är lite lätt limegrön, kanske färgad?

• tonårsmorsa

Grattis på födelsedagen TinkerBelle. Och grattis till lillabruden som klarade körteorin. Lycka till med uppkörningen!

Mulle: Precis som du säger söker Zack säkert bara uppmärksamhet. Du får försöka hitta olika sätt att uppmärksamma honom positivt innan bråken börjar istället. Sen är konflikter inte alltid av ondo. Barn behöver möta konflikter för att förstå att de inte alltid kan få som de vill. Ett tydligt NEJ hjälper dem att utvecklas och lära inför framtiden. Men ibland kör man som förälder fast och hamnar i dåliga mönster. Då kan kanske en fika med tanterna hjälpa. Ställer upp.

• Troll1

Jag gillar Annika så mkt, hon verkar vara naturlig, glad & god. En mystjej!

• passionsblomman

Hon får vara med i vår tråd och fika tycker jag!

Troll1 skrev 2009-03-27 22:52:32 följande:
    Jag gillar Annika så mkt, hon verkar vara naturlig, glad & god. En mystjej!
    [/citat]
    Troll1 skrev 2009-03-27 22:50:51 följande:
    [citat]
    Jaha, blomman var först... Den är lite lätt limegrön, kanske färgad?
    Ja, färgad!

Mimosa...en vän till mig är gift med en fransman, de brukar resa till hans föräldrar i Provence varje år när Mimosaträden blommmar. Jag vill väl också resa dit då! Ska´ru mé Trollet?
Svar på tråden Tantvarning 3