• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

TACK! Det var ju det jag visste att jag skulle dela något med något!

*lägger ifrån mig den förbaskade räknaren*

TinkerBelle skrev 2009-03-26 23:31:13 följande:
    Del/total=procentI det här fallet 4/13=0.31
  • TinkerBelle

God morgon tanter,

Idag är det min födelsedag.
    Har öppnat presenter med barn och man kl.06.00 på morgonen...
    Normalt sover jag då.

Inge tid för frukost på sängen utan full turbo för att få alla i ordning för skola, men ikväll blir det restaurang (det har 6-åringen berättat för mig)

Diz - går omkring och har ont i mina kindtänder, men det är för att jag är förkyld och bihålerna förmodligen är igentäppta. Gär förbaskat ont. Kan mycket väl förstå hur du kände dig i går kväll!!! *Skickar en kram*

• didis

Grattis TinkerBelle!!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nä det är ingen vanlig dag för det är TInkerBelles födelsedag! Hurra hurra hurra!!*skrålar*

Annars är det full tupp för tillfället, jag hinner läsa men inte skriva idag. Ha det bra!

• Troll1

Tinkerbelle: GRATTIS!! www.greetingcards4free.com/AmericanGreetingBirthday.gif

Hur är det med I´m yours man?

Diz: Åh, din stackare! *kramar om*
    Vi har nu skickat "din bild" som tackkort. Vi fixade själva med papper, tryck, text osv. Blev jättebra tycker vi. Än en gång TACK!
    Jag tycker du är GRYM på Photoshop! Sitter och idisslar när jag ska välja bilder till albumen. Vill inte sätta in de med konstig bakgrund, vi måste lära oss hur man ändrar bakgrunder etc i ps först. Albumet får nog vänta.

• TinkerBelle

Didis - tack! Jobba nu inte ihjäl dig!
    Det är fredag och du måste ha ork kvar när du komme hem till din man.

didis skrev 2009-03-27 09:03:55 följande:
    Grattis TinkerBelle!!Vad är det för en dag, är det en vanlig dag, nä det är ingen vanlig dag för det är TInkerBelles födelsedag! Hurra hurra hurra!!*skrålar*Annars är det full tupp för tillfället, jag hinner läsa men inte skriva idag. Ha det bra!
  • TinkerBelle

Hehe blir tårta lite senare!
    Kommer tillbaks in hit med ett fat.

Känner mig alldeles bubblig idag - har inte gjort det på länge.

Troll1 skrev 2009-03-27 09:35:53 följande:
    Tinkerbelle, det blev fel bild! HahahhaaaFörsöker igen... www.graphicsarcade.com/glitter_text/birthday/...
  • TinkerBelle

Tanter - ni måste hjälpa mig förstå (för jag fattar bara inte).
    Varför är de så många tärnor/brudar som tycker/tror att (som Didis så fint kallar det) mus-i-kanten-kjolar är okej på ett bröllop. I det här fallet verkar det vara bruden själv som saknar smak och vanligt folkvett. Det är jag som gifter mig inte f-n vill jag att hela församlingen ska glo på min tärna?

www.brollopstorget.se/Forum-1-67/m3347160.html

*Suck*
    Börjar nog bli gammal!

• MulleNuh

Ja det är nog den yngre generationen!!
    Jag hade ofta kort kort förut, men det har försvunnit nu tack och lov!!

TinkerBelle skrev 2009-03-27 10:19:49 följande:
    Tanter - ni måste hjälpa mig förstå (för jag fattar bara inte).Varför är de så många tärnor/brudar som tycker/tror att (som Didis så fint kallar det) mus-i-kanten-kjolar är okej på ett bröllop. I det här fallet verkar det vara bruden själv som saknar smak och vanligt folkvett. Det är jag som gifter mig inte f-n vill jag att hela församlingen ska glo på min tärna?www.brollopstorget.se/Forum-1-67/m3347160.htm...*Suck*Börjar nog bli gammal!
Svar på tråden Tantvarning 3