• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

ja men då klarar du dig säkert med tranbär..

TinkerBelle skrev 2009-03-26 15:30:37 följande:
    Hmmm! Måste prata med min nästa gång jag trillar dit.Peppar peppar har klart mig sen i höstat nu.
  • Panzerfaust

Som jag har förstått det kan urinvägsinfektion även bero på att man dricker för lite totalt sett, man ska väl ligga runt 3lit/dag?

Förövrigt är det ganska soft att vara man...

• TinkerBelle

Den va ny!
    Å andra sidan är uvi en typisk kvinnosjukdom (även om men kan få den) så det har inte direkt gjorts jätte forskning kring den.

Att du ska dricka surt är för att hålla ph värdet nere vilket dem små bacillerna inte gillar.

Panzerfaust skrev 2009-03-26 15:40:42 följande:
    Som jag har förstått det kan urinvägsinfektion även bero på att man dricker för lite totalt sett, man ska väl ligga runt 3lit/dag?Förövrigt är det ganska soft att vara man...
  • MulleNuh

Njae.. Bakterierna kommer ju inte in av att man dricker för lite..
    Tjejer har kortare urinrör vilket gör att man lättare kan få uvi..

Panzerfaust skrev 2009-03-26 15:40:42 följande:
    Som jag har förstått det kan urinvägsinfektion även bero på att man dricker för lite totalt sett, man ska väl ligga runt 3lit/dag?Förövrigt är det ganska soft att vara man...
  • Panzerfaust
    MulleNuh skrev 2009-03-26 15:49:50 följande:
    Njae.. Bakterierna kommer ju inte in av att man dricker för lite..Tjejer har kortare urinrör vilket gör att man lättare kan få uvi..
    Nej men de kommer ut fortare om man pinkar oftare och får inte lika mycket tid på sig att sitta och gona i kroppen, det är vad jag har fått berättat för mig iaf.
  • MulleNuh

ja jo det är ju klart man kissar mer!

Jag var hos en urolog.. Not fun!! Dom körde upp en lång jävla kamera..

Panzerfaust skrev 2009-03-26 15:54:22 följande:
    Nej men de kommer ut fortare om man pinkar oftare och får inte lika mycket tid på sig att sitta och gona i kroppen, det är vad jag har fått berättat för mig iaf.
  • TinkerBelle

Vill inte ens tänka tanken!
    *slår för öronen och skriker ahhhhh*

MulleNuh skrev 2009-03-26 16:04:27 följande:
    ja jo det är ju klart man kissar mer! Jag var hos en urolog.. Not fun!! Dom körde upp en lång jävla kamera..
  • Heloise

hello ladies och pansartanten!
    Hoppas ni är vid gott humör bland vaxningar och uvi( har oxå ätit de där tabletterna Mulle, de är super)
    Själv har jag tragglat mig igenom en datalabb, där min lärare fick lägga sig på bebisnivå för att jag ens skulle fatta de mest basic grejjerna. Nu väntar( mer hänger över mig) ett femsidigt pm om stadsbiblioteket som jag naturligtvis inte ens börjat på som ska vara inne i morron, suck. Vad less jag är på skolan!
    Dag 23 på snuskshakesen -11kg

• tonårsmorsa

Idag har jag delat ut min första käftsmäll. Ah, kändes skönt.

Svar på tråden Tantvarning 3