• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • TinkerBelle

Inte första gången hon sticker utan hakan.
    Sen kan man ju vårda språket, men men smaken liksom baken är delad...

passionsblomman skrev 2009-03-25 21:10:37 följande:
    Menar du Hammermans inlägg till hon med alla siffrorna?
  • passionsblomman

Tja, det är ju kaxigt att säga att man inte gillar europeiska killar och den här europeiske killen blev visst lite arg...

en lite oväntad utveckling på en tråd jag trodde var död och begraven ända tills den där livscoachen klådde även MITT längsta inlägg EVER med flera spaltmeter...

• tonårsmorsa

Ja, nog var det ett långt inlägg. Men jag måste säga att det var kvalitet i det han skrev.

passionsblomman skrev 2009-03-25 21:40:19 följande:
    Tja, det är ju kaxigt att säga att man inte gillar europeiska killar och den här europeiske killen blev visst lite arg...en lite oväntad utveckling på en tråd jag trodde var död och begraven ända tills den där livscoachen klådde även MITT längsta inlägg EVER med flera spaltmeter...
  • Heloise

hejhopp ladies!
    Håller tummarna för dig Didis och hoppas att allt gott bra för I'm yours blivande man( Lasse?).
    Jag håller på och bygger ngn slags databaser eller nått vet inte riktigt vad det är jag gör men ja ghar blivit tillsagd att göra det så jag kopierar klistrar in och fattar noll, skönt med pedagogiska lärare

• passionsblomman

Ja det säger jag inte emot, men det var tamigtusan en bok. och ganska tydligt att han inte läst hela tråden, för det dök upp omständigheter i den längre fram som satte den tjejens pappa i ett lite annat ljus än det verkade när man läste trådstarten.
    jag förstod småningom verkligen att hon kände sig minst sagt skeptisk.

tonårsmorsa skrev 2009-03-25 21:52:25 följande:
    Ja, nog var det ett långt inlägg. Men jag måste säga att det var kvalitet i det han skrev.
  • tonårsmorsa

Jag hade iofs inte heller läst hela tråden, men "boken" fick mig att tänka till lite kring min pappa, hans kvinna och min syn på deras förhållande. Nu är inte hon mycket yngre än honom, men däremot gift. Och det är inte så att hon bedrar sin man, utan mannen är fullt medveten om fruns förhållande med min far. Hennes man har dessutom ett förhållande med en annan kvinna han också. Men nu ska jag med glädje låta dem leva sina liv som de vill och bonka vilka de vill utan att bry mig det minsta.

passionsblomman skrev 2009-03-25 22:11:25 följande:
    Ja det säger jag inte emot, men det var tamigtusan en bok. och ganska tydligt att han inte läst hela tråden, för det dök upp omständigheter i den längre fram som satte den tjejens pappa i ett lite annat ljus än det verkade när man läste trådstarten.jag förstod småningom verkligen att hon kände sig minst sagt skeptisk.
  • passionsblomman

hahaha! Jaaaa, det är nog lika bra, för min erfarenhet av föräldrar är att de gör som de vill och inte som man tycker ändå...

Det är inte ett skit idé att försöka fostra dem, hihihi!
    (mina föräldrar är skilda sedan jag var riktigt liten och har hunnit leva sina liv på alla möjliga olika sätt...)

• tonårsmorsa

Det är inte bara föräldrar som är omöjliga att ändra på. Just nu känns det som varenda människa runt omkring mig gör allt för att driva mig till vansinne. Varför kan inte alla göra bara som JAG vill. (Stampar surt i marken som en trotsig tonåring.)

• passionsblomman

Sorry för mitt asgarv, men jag tror bestämt att jag vet rätt så precis hur du känner dig...

Kan de inte bara fatta hur rätt man har? OCH GÖRA SOM MAN SÄGER-helst innan man har behövt säga det.

Sedan kan de gott massera ens ömma axlar och nacke också och fixa ett fotbad, lite thé och tala om hur älskvärd och ovanligt vacker man är under tiden.
    tonårsmorsa skrev 2009-03-25 22:33:37 följande:
    Det är inte bara föräldrar som är omöjliga att ändra på. Just nu känns det som varenda människa runt omkring mig gör allt för att driva mig till vansinne. Varför kan inte alla göra bara som JAG vill. (Stampar surt i marken som en trotsig tonåring.)
Svar på tråden Tantvarning 3