• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Kanoners!!

*struntar fullständigt i vikt och sådant nu, nu är jag ju gift!!*

Hmm, kanske skulle fundera på RIKTIG mat och inte bara cybermat. Sonen har just kommit hem från fotollsträning och är ganska hungrig. *men jag vill inte laga mat!!*

passionsblomman skrev 2009-03-25 19:35:28 följande:
    *skickar över en hel hög till didis, vispgrädde å jordgubbsylt mé*
  • passionsblomman

Nä, ibland tar det verkligen emot!

Kolla förresten hur lätt jag gjorde det för mig igår om du vill i middagstråden. Det var halvfabrikat jag verkligenrekommenderar om man vill att det ska vara fort gjort men ändå gott och nyttigt/vettigt.

• Daa
    didis skrev 2009-03-25 19:38:18 följande:
    Hmm, kanske skulle fundera på RIKTIG mat och inte bara cybermat.

Hur går det för er med alla ovissheter?
    Jag hade en intressant erfarenhet av ovisshet i förrgår. Det var jättespännande. Efter en stund försvann ovissheten för jag insåg orimligheten (det här var kul: hur många -hetenord får jag in? ) i det jag för några timmar inbillade mig.
    För första gången tänkte jag tanken och övervägde på fullaste allvar möjligheten: Kan jag vara med barn?

(Ni vet, man prickar in några symptom, eller flera stycken, sådär...)
    Som sagt är det orimligt som det är just nu (det känner ni säkert också till och om inte, så tänker jag inte gå in på det ), men tanken var oerhört spännande.

Våfflor? Jag är aldrig omöjlig
  • Daa

Tack för våfflorna. Nu är det dags att ladda VHS:en.
    Är det någon mer här i tant-tråden som är "Lost"?

• didis

Det receptet sparas! Det var precis lagom ambitiöst för mig.

Jag tog bort middagstråden från favoritlistan för jag fick så dåligt samvete över att familjen åt så mycket skräp.

Daa: vill ni ha barn eller var det mer skrämmande? Min princip vad gäller tv-serier är att det max får vara 3 avsnitt annars blir jag bara irriterad när jag missar (för det gör jag). Och Lost har nåågra fler avsnitt va´?

passionsblomman skrev 2009-03-25 19:41:38 följande:
    Nä, ibland tar det verkligen emot!Kolla förresten hur lätt jag gjorde det för mig igår om du vill i middagstråden. Det var halvfabrikat jag verkligenrekommenderar om man vill att det ska vara fort gjort men ändå gott och nyttigt/vettigt.
  • passionsblomman

Ja visst är det bra! Och det bästa är att det smakar väldigt gott. Det passar lika bra att dra i lite kyckling eller fläskfilé förövrigt, men det kanske jag sa...

Lost? Nä, där kom jag av mig när det började bli "konstigt".
    Likadant med "24 timmar"

Jag gillar sådana där serier som är ett par tre delar som alla är rätt långa. Gärna engelska förskräckliga deckar/mordgåtor...

och så är det bara att erkänna att jag kollar på både Idol, Let´s dance och nu Robinson. Jag skiter i att det inte är kvalité och allt annat skitsnack. Jag vill ha avkoppling.

• Celeste97

Här finns lite blåbärssylt över från vår våffelfrossa till den som vill ha lila läppar! Själv äter jag våfflor ca en gång om året, så jag kan klämma i mig några till om en stund...

Hörrni, vad tror ni om kängan som utdelades i "är min pappa pervers"-tråden?

• passionsblomman

Menar du Hammermans inlägg till hon med alla siffrorna?

Celeste97 skrev 2009-03-25 21:03:39 följande:
    Här finns lite blåbärssylt över från vår våffelfrossa till den som vill ha lila läppar! Själv äter jag våfflor ca en gång om året, så jag kan klämma i mig några till om en stund...Hörrni, vad tror ni om kängan som utdelades i "är min pappa pervers"-tråden?
Svar på tråden Tantvarning 3