• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Panzerfaust

När jag bodde i Märsta var vårt område testområde för kabel-tv det är väl därför man är helt skadad, hade något som hette childrens channel när jag gick i 2:an Transformers, Spindelmannen och grejer hela dagarna.

• tonårsmorsa

Datakurs i 6:an. Vilket lyx. Vi hade förmånen att ha skrivmaskin på schemat i mellanstadiet, men data. WOW

• didis

Kankse inte så konstruktivt att kalla folk för satmaror...

Speciellt inte som hon har synpunkter på att andra är otrevliga.

passionsblomman skrev 2009-03-24 23:16:11 följande:
    Å, där har jag redan skrivit... och du med såg jag...
  • passionsblomman

Åååå, sådär hade våra kusiner i Göteborg också GUD vad de var malliga över det och att de var typ de första i landet som fick MTV och vad det nu var...

Tonårsmorsa:vi hade också skrivmaskin...data, det kom som ngn liten genomgångsgrej på GYMNASIET!!!!

Panzerfaust skrev 2009-03-24 23:14:18 följande:
    När jag bodde i Märsta var vårt område testområde för kabel-tv det är väl därför man är helt skadad, hade något som hette childrens channel när jag gick i 2:an Transformers, Spindelmannen och grejer hela dagarna.
  • didis

Medborgarskolans kvällskurs. En tolvårig didis och resten tonårsgrabbar ungefär

Kontorskunskap bytte jag till i 8:an när jag lessna på franskan. Fortfarande skriver jag rätt hysfat utan att titta på tangenterna så det var mycket bra kunskap! Ok, franska hade kanske varit bättre men men...

tonårsmorsa skrev 2009-03-24 23:17:08 följande:
    Datakurs i 6:an. Vilket lyx. Vi hade förmånen att ha skrivmaskin på schemat i mellanstadiet, men data. WOW
Svar på tråden Tantvarning 3