• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

jo du har säkert helt rätt.. Har iaf pratat med min chef och förhoppningsvis börjar jag jobba om 1 månad!!!

passionsblomman skrev 2009-03-24 22:14:43 följande:
    Förresten så har du väl häckat vid din dator och mellan fyra väggar såpass länge nu att du behöver komma UT rent allmänt eller hur?Det är ju en jäkla skillnad om man jobbar och kollar bt lite emellanåt,mitt iallt annat. När man går hemma kan ju hela tillvaron tillslut bli rätt grötig...samma idag som igår och inga vuxna runt en och så vidare...Nu när det blir vår lär man ju vilja utanför dörren också, ska bli intressant och se vad som händer på bt då...det kan ju inte vara samma aktivitet som nu eller?
  • Panzerfaust

När jag var yngre och betydligt oftare på krogen var två låter givna på förfesten annars inget party:

och

Får en brutal nostalgitripp när jag hör dem...

• Panzerfaust
    TinkerBelle skrev 2009-03-24 22:16:03 följande:
    Men förguds skull tro inte att det har och göra med invandrar tätheten i just det området. *sarkastiskt*
    Nej nej det är bara busungar som är i farten, det har Jerzy Sarnecki sagt...
  • passionsblomman

DET låter jättebra! Det tror jag är helt rätt för dig!

MulleNuh skrev 2009-03-24 22:17:28 följande:
    jo du har säkert helt rätt.. Har iaf pratat med min chef och förhoppningsvis börjar jag jobba om 1 månad!!!
  • tonårsmorsa

Det är det man har google till. Allmänbildning.

didis skrev 2009-03-24 22:15:34 följande:
    Då blev plötsligt tonårsmorsans länkar mer lättförståeliga Herregud - jag är faktiskt en mycket sofistikerad akademiker så jag har VERKLIGEN inte koll på slik simpel underhållning
  • TinkerBelle

Jag ska ge han för busungar! Dj**la snorungar är vad det är. Utan respekt för sin egen kultur och andras egendom. Har jobbat i Rissne en gång i tiden. Ligger nära Tensta/Rinkeby som är Stockholms "Rosengården"...

Det är mina surt förvärvade pengar dem eldar upp.
    gissa om jag skulle nita om jag hamnade mitt iden där soppan!!
    *Grrrrrrr.....*

Panzerfaust skrev 2009-03-24 22:23:01 följande:
    Nej nej det är bara busungar som är i farten, det har Jerzy Sarnecki sagt...
  • tonårsmorsa

Fast ibland är det lätt att förfasa sig över alla problemungdomar i invandrartäta förorter samtidigt som man tror att i höginkomsttagarområdena finns inga problem. Nejdå, för om föräldrarna åker på segelsemester och lämnar sina tonåringar ensamma med barskåpet fyllt, då behöver ju inte ungdomarna ge sig ut på stan och härja. Istället kan de ha vilda fester hemma i villan och ingen bryr sig. (Förlåt, men jag börjar bli trött på vissa "blåögda" vuxna i detta "fina" område.

TinkerBelle skrev 2009-03-24 22:16:03 följande:
    Men förguds skull tro inte att det har och göra med invandrar tätheten i just det området. *sarkastiskt*
Svar på tråden Tantvarning 3