• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

*BONK*

*airbagen löser ut ur Panzers dator med ett POFF*

-Där fick du din gamla dromedar!

*haltar vidare i sakta mak*

Panzerfaust skrev 2009-03-24 21:20:09 följande:
    I ärlighetens namn var det där med kvinnlig rösträtt så lyckat egentligen?
  • Heloise

med tanke på att det sitter en tant ca 5 meter ifrån dig som gärna vill ha moussaka så skulle jag tassa varsamt fram, för annars blir det mer än datorns air bag som får lösa ut...

Panzerfaust skrev 2009-03-24 21:20:09 följande:
    I ärlighetens namn var det där med kvinnlig rösträtt så lyckat egentligen?
  • TinkerBelle

Så mycket förvirring det råder.
    passionsblomman skrev 2009-03-24 20:58:18 följande:
    alltså, hur är man funtad om man frågar någons vuxna son om man får lova tt gifta sig med hans mamma??? och hur tänker mamman? att det är rart? jag skulle slå nåt hårt i skallen på båda tror jag...om jag var kvinnan alltså..*Funderar vidare över senaste "led ming till altaret för jag kan inte gå dit själv-tråden"*
  • tonårsmorsa

Ja, ingen förväntar sig väl att barnen ska komma och fråga sina föräldrar om vem de får bonka (inte ens de som förfasar sig över ungdomar som knu**ar runt), så varför ska då föräldrarna fråga barnen om lov vem de får gifta sig med (eller bonka för den delen).

didis skrev 2009-03-24 21:14:27 följande:
    Hellre det faktiskt än att hon är hunsad!! Om hon bara knu**ar runt av egen fri vilja så (vilket var själva poängen i den tråden även om den kom bort)!
  • MulleNuh

Jaa skulle min pappa komma och fråga mig om han fick bonka nån så hade jag nog bara kräkts..

tonårsmorsa skrev 2009-03-24 21:37:44 följande:
    Ja, ingen förväntar sig väl att barnen ska komma och fråga sina föräldrar om vem de får bonka (inte ens de som förfasar sig över ungdomar som knu**ar runt), så varför ska då föräldrarna fråga barnen om lov vem de får gifta sig med (eller bonka för den delen).
  • MulleNuh

fingrar i öronen *la la la la la la la la*

MulleNuh skrev 2009-03-24 21:40:24 följande:
    Jaa skulle min pappa komma och fråga mig om han fick bonka nån så hade jag nog bara kräkts..
  • didis

Jag hade mest garvat. Med tanke på hur många barn han har på bygden så har han bonkat rätt friskt utan att fråga mig innan

MulleNuh skrev 2009-03-24 21:40:24 följande:
  • TinkerBelle

*Vrider mig hejdlöst i ett försök att inte skratta högt*

tonårsmorsa skrev 2009-03-24 21:37:44 följande:
  • MulleNuh
    Jag känner mig LESS på bt!! Why????
Svar på tråden Tantvarning 3