• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Johooodå, så kritisk som attan! hihihii! Ni måste särskilt nptera den extra fina bilden på hela familjen...för den har JAG tagit!!!

Förutom kritisk är ödmjuk mitt andranamn..

didis skrev 2009-03-24 17:50:59 följande:
    Hon är kanske inte tidernas mest kritiska person Länken finns i inboxen! Då ser man också de fantastiska buketten lite bättre.
  • TinkerBelle

Åhhhhh! Så vakert! Konstigt egentligen inte fler av oss väljer färg på våra klänningar.

Är halsbandet du har ett sånt där med "svävande" pärlor?

didis skrev 2009-03-24 17:50:59 följande:
    Hon är kanske inte tidernas mest kritiska person Länken finns i inboxen! Då ser man också de fantastiska buketten lite bättre.
  • didis

Du tog inte bara bra bilder, du var snabbast med att skicka över dem också!!

passionsblomman skrev 2009-03-24 18:00:27 följande:
    Johooodå, så kritisk som attan! hihihii! Ni måste särskilt nptera den extra fina bilden på hela familjen...för den har JAG tagit!!! Förutom kritisk är ödmjuk mitt andranamn..
  • TinkerBelle

Blommbuketen var vacker som attan!

passionsblomman skrev 2009-03-24 18:00:27 följande:
    Johooodå, så kritisk som attan! hihihii! Ni måste särskilt nptera den extra fina bilden på hela familjen...för den har JAG tagit!!! Förutom kritisk är ödmjuk mitt andranamn..
  • didis

Pärlor fastsatta på fiskelina (det lät inte lika väckert som svävande) var det.

TinkerBelle skrev 2009-03-24 18:01:29 följande:
    Åhhhhh! Så vakert! Konstigt egentligen inte fler av oss väljer färg på våra klänningar. Är halsbandet du har ett sånt där med "svävande" pärlor?
  • passionsblomman

Tack! Jag tycker faktiskt själv att den passade sin brud väldigt väl! Särskilt med tanke på att jag helt jobbade utifrån mitt cyberspace-intryck av personlighet, och inte hade sett sgada brud. Så det var roligt att det förll väl ut.

Det kändes liksom "sisådärja, så ska det se ut" när det kom till kritan (jag var skitnervös att det skulle bli helt fel)

TinkerBelle skrev 2009-03-24 18:02:25 följande:
    Blommbuketen var vacker som attan!
  • TinkerBelle

Men då är det nog likadan so mdem jag beställt hem.
    Köpte en väldigt enkel kläning i slut ändan så då känns det som att jag vilel ha lite utsmyckning.

Jag tycker dem ser jätte läckra ut på bild och i ditt fall så är det väldigt vacker med helheten som halsband, stenar i klänningen och blommbuketten bildar.

didis skrev 2009-03-24 18:03:15 följande:
    Pärlor fastsatta på fiskelina (det lät inte lika väckert som svävande) var det.
  • Daa

Didis, jag är också nyfiken!

Finns det cybertårta kvar? Blev lite chockerad igår när tanterna åt upp min tårtbit bara för att jag såg jobbigt pigg ut när jag stod och spände mig i träningskläder *snörper lite på munnen*

• didis

Kolla inboxen

Den här gången skall jag inte stjäla en enda liten smula, jag lovar Nåja, jag skall försöka låta bli i vilket fall! *också tårtsugen*

Daa skrev 2009-03-24 18:51:19 följande:
    Didis, jag är också nyfiken! Finns det cybertårta kvar? Blev lite chockerad igår när tanterna åt upp min tårtbit bara för att jag såg jobbigt pigg ut när jag stod och spände mig i träningskläder *snörper lite på munnen*
Svar på tråden Tantvarning 3