• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Kom på en sak!! Vart har Molson tagit vägen????

• tonårsmorsa

Oj, det var länge sen hon försvann. Först blev det ett litet namnbyte, men så försvann hon helt.

MulleNuh skrev 2009-03-24 16:39:32 följande:
  • passionsblomman

Godmorgon min sköna! var det skönt i ditt ide?

Hon blev avstängd, reggade om sig som Thecla, men blev visst avstängd igen. Om hon är här nu, har jag inte listat ut henne bland nicken, ochhon stack ju både ut hakan och stack ut i hur hon uttrycte sig, så man borde ju sett henne då. Så: Borta!*slår ut med armarna och ser förvånad ut*

MulleNuh skrev 2009-03-24 16:39:32 följande:
  • didis

BT-anhängare kommer och går, bara tanterna består...

• MulleNuh

haha jasså!! Det hade jag ingen aning om!!!

(och det rör mig inte i ryggen att hon är borta! Men Schyyy säg inte till nån)

passionsblomman skrev 2009-03-24 16:53:23 följande:
    Godmorgon min sköna! var det skönt i ditt ide? Hon blev avstängd, reggade om sig som Thecla, men blev visst avstängd igen. Om hon är här nu, har jag inte listat ut henne bland nicken, ochhon stack ju både ut hakan och stack ut i hur hon uttrycte sig, så man borde ju sett henne då. Så: Borta!*slår ut med armarna och ser förvånad ut*
  • tonårsmorsa

Jo, nog skulle vi märkt av hennes närvaro.

passionsblomman skrev 2009-03-24 16:53:23 följande:
    Godmorgon min sköna! var det skönt i ditt ide? Hon blev avstängd, reggade om sig som Thecla, men blev visst avstängd igen. Om hon är här nu, har jag inte listat ut henne bland nicken, ochhon stack ju både ut hakan och stack ut i hur hon uttrycte sig, så man borde ju sett henne då. Så: Borta!*slår ut med armarna och ser förvånad ut*
    [/citat]
    didis skrev 2009-03-24 16:56:00 följande:
    [citat]
    BT-anhängare kommer och går, bara tanterna består...
  • passionsblomman

*tiger som muren*

MulleNuh skrev 2009-03-24 17:01:48 följande:
    haha jasså!! Det hade jag ingen aning om!!! (och det rör mig inte i ryggen att hon är borta! Men Schyyy säg inte till nån)
  • didis

Om man vill se hur jag ser ut på riktigt (nej jag har inte hybris och tror jag är superkändis!) så har maken nu lagt upp en sida med lite bilder från bröllopet.

Sidan är egentligen för att visa presenterna eftersom vi inte hade offentlig presentöppning men de kan ni ju hoppa över.

Den superhemliga länken till sidan kommer i inboxen till den som anmäler intresse...

*didis visar sitt rätta ansikte, fast i smyg*

Svar på tråden Tantvarning 3