• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Godmorgon, tanterna.
    På plats på jobbet och dags att börja.

Im yours, idag tänker vi extra på dig och din älskade. *kramar*

"Blomsterhäxan"? Har svårt att tro att det passar dig, Passionsblomman. Men jag kan förstå att det känns mycket märkligt, för att inte säga jobbigt, att bli anklagad för att kränka folk.

• MulleNuh

Go morron.. Jo jag drog lite på smilbanden när jag läste "lesstråden"!

• Troll1

Godmorgon!

Har bara läst två sidor och har både skrattat och förfasat mig. Vad är detta Passionsblomman? Jag tar fram kvasten om ngn är dum mot dig! (Kommer inte ihåg hur man gör arga gubben) Får läsa på den där tråden sedan. Ta inte åt dig några dumheter. KRAM!

Panzertantz och Heloise: Jag önskar jag hade kunnat bevittna ert bröllop (för att inte tala om festen efteråt!!) Skrattar så när jag läser era små diskussioner/kommentarer här. Jag är ganska säker på att min numera äkta make skulle känt igen sig om han läst här. Som tur är så gör han inte det (tror jag )

• lillabruden

häxor i gambia?! nänänä dem är i Blå Kulla!! Ska vi samåka på skärstorsdagen? Vi kan ta min kvast, den är eco

igår mådde jag skit men idag mår jag bra igen!
    Hoppas ni har alla en riktigt bra dag

• TinkerBelle

Hej på er,

Datorn belv beslagt tagen igår av min m2b.
    Han har varit bort i 11 dagar jag vet... sen somnade han med huvudet i mitt knä i soffan så lite kärlek var nog det han behövde.

Passionsis: Ignorera! Hon är klart arg för något, men du är knappast orsaken råkar nog bara vara väldigt lätt att skjuta över ilskan på dig. Dessutom har du ju trampa på en öm tå.
    Hon kände sig illa behandlad av BT och sökte stöd hos oss användare och så fick hon mothugg - så det kan bli!
    Så länge du svarar på hennes inlägg/gästboks kommentarer så lägger du ved på brasan. Om hon inte slutar att attakera dig så kan du alltid anmäla henne för trakaserier till Moderatorn.

Panzerfaust: vad trist att tråden itne finns kvar! Har två söner som är omskurna. Var inte ett lätt beslut, men jag ångrar mig absolut inte idag. Manlig omskärelse skall dock inte jämföras med kvinnlig könsstympning då det finns så många vesentliga skillnade.
    Men, men vi ska inte starta en ny disk.. i tanttråden i ämnet för vi vill ju ha tanttråden kvar.

passionsblomman skrev 2009-03-23 23:52:10 följande:
    Du Celeste, jag önskar du kunde se min inbox nu... jag börjar tro att jag fått ett specialcase på halsen och jag skämtar inte.INGEN har någonsin kränkt denna person så djupt som jag och så vidare. Det är ju helt absurt. Eller VA??? har jag gått över otrevlighetsgränsen och måste be o ursäkt...vägled mig nu här, för det har jag inte sett själv isåfall
  • TinkerBelle

Skickar massor av kramar!!!
    Du vet att vi finns här och om du behöver någon som håller handen så säg till.

Im yours skrev 2009-03-23 23:52:14 följande:

Hej alla! Funderade på om jag skulle skriva nått i nuläget. Men jag behöver verkligen kramar. Det här är det värsta jag varit med om. Lasse opereras imorg, och jag är halvt hysterisk vs förstenad av oro. Fan, ursäkta svärord. Han är så gullig, ger mig blommor, och bara öser kärleksord över mig.Hela tiden! Han är så blek, o trött Jag känner mig så maktlös, liksom. Är ju van att kunna styra upp saker. Blääää, och dubbelblä.Ibland blir jag så arg, för att det här hände. Ibland vill jag sova i 300 år, minst. Ibland vill jag lägga mig, o låta dem skära i mig ist. Men oftast bara gråter jag av ren rädsla. Jösses, vilken sabla röra det är på allt. Bak, fast framlänges... Vilken himla glädjedödare jag är Dessutom är jag oxå orolig över vad som hänt troll1. Kramar, kramar, kramar.
  • TinkerBelle

Passar väl bra....
    Om vi är häxor har jag kommit rätt.

passionsblomman skrev 2009-03-24 00:18:55 följande:
    Ja, det blir spännande...det är tanterna som står för ondskan på bt. Det hade ingen kunnat gissa.Egentligen är man nog en häxa.Heloise-vad hände med förälskelsen i den blå buketten? övergick den aldrig i kärlek?Panzer-ändrar hon sig alltid sådär mycket din älskade?
  • TinkerBelle

Så där nu har jag läst alla tokig inägg sen igår samtidigt som jag ätit mitt mellanmål druckit en kopp te.

Hela morgonen har varit lite bak och fram och jag ska nu hoppa in i duschen - tur att man kan välja att stanna hemma ibland!

• TinkerBelle

Appropå Leespåallt så finns hon på andra bröllopsforum också. Har inte varit lika aktiv dock som på BT, men gjort samma sak där. DVS lagt upp trådar med något kort och sen länkat till sin blogg...

Hehe måste vara hemskt när ens affärs idee går i sank så där fullständigt...

• passionsblomman

Nä jag kan faktiskt inte ta den vissa personen på allvar. vad som verkar allvarligt dock, är graden av störning.

Jag är helt säker på att det bara råkade bli jag. Men det är intressant att någon säger att INGEN någonsin kränkt henne så som jag. Så har aldrig någon sagt till mig...
    även om pundarna på stan skrikit en del, fast det var mest tillmälen och en imponerande samling fula ord och oftast inte särskilt sammanhängade.
    Några har lovat attkomma och döda mig när de vet att jag är ensam och andra skulle vålda mig osv, men att någon HÄR skulle vilja veta vart jag bor...Pha!

Och det jag skrattar mest åt är att hon tror att jag inte skulle våga uttrycka mig så elakt och ondsint som jag gör i verkligheten. Oh! Hon har inte erfarit hur det blir när jag blir arg.

Nå, det känns väldigt skönt att jag har lite stabilare rykte bland mina vänner här än att det raseras av sådant.

Trollet: SKÖNT att se dig igen! hann ju bli alldeles nervös!

I´m yours, jag tänker så himla mycket på dig och Lasse idag!

Svar på tråden Tantvarning 3