• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Panzerfaust

Jepp, hela tiden, mitt standardsvar är :idag ja.

Exempel:

-Den här klänningen vill jag ha! /H

-Idag ja /Jag

• passionsblomman

Tur att hon inte verkar lika ombytlig vad gäller valet av man i sitt liv då!

Det MÅSTE bero på alla de fina blommorna du kommer med!

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-03-24 00:24:58 följande:
    Tur att hon inte verkar lika ombytlig vad gäller valet av man i sitt liv då! Det MÅSTE bero på alla de fina blommorna du kommer med!
    Du vet när man nått zenit kan man inte byta upp sig längre
  • Heloise

nää den förälskelsen står sig
    är ju lite osäker på klänningsfronten och tycker att den andra buketten kanske passar bättre till spets klänningen
    Och ja jag ändrar mig hela tiden, hopplös. Sad but true, men m2b har jag iaf hållit fast vid i 10 år, alltid nått.

passionsblomman skrev 2009-03-24 00:18:55 följande:
    Ja, det blir spännande...det är tanterna som står för ondskan på bt. Det hade ingen kunnat gissa.Egentligen är man nog en häxa.Heloise-vad hände med förälskelsen i den blå buketten? övergick den aldrig i kärlek?Panzer-ändrar hon sig alltid sådär mycket din älskade?
  • passionsblomman

Ja det är väl så det är!

Hoppas Heloise når zenit med både klänning och bukett så det matchar hennes egna fantastiska person och karl hon lyckats få med sin in i kyrkan!

då blir det zenit för hela slanten!

Panzerfaust skrev 2009-03-24 00:26:06 följande:
    Du vet när man nått zenit kan man inte byta upp sig längre
  • passionsblomman

Och det tycker du för att...?

den är mer romantisk eller vad?

Heloise skrev 2009-03-24 00:29:27 följande:
    nää den förälskelsen står sig är ju lite osäker på klänningsfronten och tycker att den andra buketten kanske passar bättre till spets klänningen Och ja jag ändrar mig hela tiden, hopplös. Sad but true, men m2b har jag iaf hållit fast vid i 10 år, alltid nått.
  • Heloise

Ja, och känns mer "vintage" men den blå är ju himla härlig och den skulle ju oxå passa bra, men det är ju de två buketterna och de två klänningarna. Jag gör allt i fel ordning och har således köpt en slöja haha

passionsblomman skrev 2009-03-24 00:32:59 följande:
    Och det tycker du för att...?den är mer romantisk eller vad?
  • passionsblomman
    Du är för skön!

Jag röstar på den senaste klänningen alla gånger och jag tror den blååååå buketten.
    Heloise skrev 2009-03-24 00:36:21 följande:
    Ja, och känns mer "vintage" men den blå är ju himla härlig och den skulle ju oxå passa bra, men det är ju de två buketterna och de två klänningarna. Jag gör allt i fel ordning och har således köpt en slöja haha
  • Panzerfaust

Personligen kör jag helt utan åsikt fram till ett par dagar före bröllopet...

Som det är nu är det lite som att försöka plocka maskrosfrön i en tornado.

• Heloise

ja men jag vill ju oxå ha nått bröllopigt att skryta med, förutom 2 par vita skor och 38.5 m spets och 12 lakan. Så jag tog ett beslut och köpte en slöja! haha

Svar på tråden Tantvarning 3