• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

Tror du Damian saknar sin pappa?

Panzerfaust skrev 2009-03-23 22:50:00 följande:
    Mmmmmmmmmmousakka!
  • passionsblomman
    Heloise skrev 2009-03-23 22:50:48 följande:
    åh blomman; du jag har en vitaktig bukett med rosa band runt skaften i galleriet, vad är det för blommor i den och vad tror du den i ligger i pris? Bara om du har tid/lust dvs
    Vad svårt de var att se..det är iallafall Pioner, luktärtor, vit fjärilslavendl och så tycker jag mig se någon lite fransig tulpan. De stora vita blommorna vet jag faktskt inte och jag undrar rent av om de kanske är av tyg?
    Annars är de någon so jag inte sett som snitt här i sverige...

Den ser inte ut att behöva ligga mer än genomsnittet, typ en dryg tusenlapp kanske. Svårt att säga. Fin var den iallafall.
  • TinkerBelle

Måste leta rätt på den tråden!

Panzerfaust skrev 2009-03-23 22:54:17 följande:
    Båda
  • passionsblomman

Det, Tinkerbelle, tror du bara!!! Du anar inte!

TinkerBelle skrev 2009-03-23 23:10:34 följande:
  • Panzerfaust

Passionsblomman å mörkrets furstinna hur står det till med kampsportskunskaperna nu när du ska bli uppsökt?

Det är svårt att inte vara ironisk och dryg ibland...

• Panzerfaust
    TinkerBelle skrev 2009-03-23 23:10:34 följande:
    Tyvärr raderad, riktigt sorgligt mycket av mitt bästa arbete gick förlorat för alltid :'(
  • passionsblomman

Åh , jag har skrattat så mycket att jag har ont i magen nu bara för den där tråden.

Darth passionsblomman...hmmm det skulle min son gilla! Han är ett riktigt Starwars-fan

Klart, han kunde ju behöva en ny kvinna för hans dog ju.

Kampsport...nå, jag får väl damma av gatuvåldsknepen från tiden på 7-11 i Sthlms city.
    Där fick man ju faktiskt slåss alldeles på riktigt, med vad man nu råkade ha till hands.

Panzerfaust skrev 2009-03-23 23:11:58 följande:
    Passionsblomman å mörkrets furstinna hur står det till med kampsportskunskaperna nu när du ska bli uppsökt?Det är svårt att inte vara ironisk och dryg ibland...
  • Panzerfaust

I de riktiga SW filmerna dör ju Darth Vader med, Darth är ju titeln ondingarna får.

• Heloise

blomman jag hittade beskrivningen på buketten du var i vnalig ordning spot on!!! Peonies, ruffled tulips, sweet peas and lilac( syren?). Blandat knoppar och helt utslagna.
    Kan man få tag på dessa blommor i Juli, tulpanerna blir väl klurigt och pionerna med, kan man kanske ha mossrosor ist f pioon? och sådana där stora fina vita fransiga orkideer?
    Blev tråden raderad? wow ! Tur att du har jobbat på 7/11

• Heloise

ok omskärelsetrådarna ok jag är med, det går lite långsamt här

Svar på tråden Tantvarning 3