• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Celeste97

Håller med Panzer om att den där omskärelsetråden var något helt makalöst, och att även mina alster försvann i BTs censurkorg... ..ack.

Passionsblomma: Du får nog byta ut din bild mot en elak svart blomma nu...

• Panzerfaust

Mmm en tulip noir som blommans nya avatar...

• Panzerfaust

2:30 in, blommor med Margareta och Birger...

Minns ni detta?

• passionsblomman

Du Celeste, jag önskar du kunde se min inbox nu... jag börjar tro att jag fått ett specialcase på halsen och jag skämtar inte.

INGEN har någonsin kränkt denna person så djupt som jag och så vidare. Det är ju helt absurt. Eller VA??? har jag gått över otrevlighetsgränsen och måste be o ursäkt...vägled mig nu här, för det har jag inte sett själv isåfall

Celeste97 skrev 2009-03-23 23:35:18 följande:
    Håller med Panzer om att den där omskärelsetråden var något helt makalöst, och att även mina alster försvann i BTs censurkorg... ..ack.Passionsblomma: Du får nog byta ut din bild mot en elak svart blomma nu...
  • Im yours

Hej alla! Funderade på om jag skulle skriva nått i nuläget. Men jag behöver verkligen kramar. Det här är det värsta jag varit med om. Lasse opereras imorg, och jag är halvt hysterisk vs förstenad av oro.

Fan, ursäkta svärord. Han är så gullig, ger mig blommor, och bara öser kärleksord över mig.Hela tiden! Han är så blek, o trött Jag känner mig så maktlös, liksom. Är ju van att kunna styra upp saker. Blääää, och dubbelblä.

Ibland blir jag så arg, för att det här hände. Ibland vill jag sova i 300 år, minst. Ibland vill jag lägga mig, o låta dem skära i mig ist. Men oftast bara gråter jag av ren rädsla.

Jösses, vilken sabla röra det är på allt. Bak, fast framlänges...

Vilken himla glädjedödare jag är Dessutom är jag oxå orolig över vad som hänt troll1.

Kramar, kramar, kramar.

• passionsblomman

Näää, det är bara Pionerna och möjligen luktärtorna som finns då...

Men feelingen kan man ju göra och byta lite blommor

Heloise skrev 2009-03-23 23:22:28 följande:
    blomman jag hittade beskrivningen på buketten du var i vnalig ordning spot on!!! Peonies, ruffled tulips, sweet peas and lilac( syren?). Blandat knoppar och helt utslagna.Kan man få tag på dessa blommor i Juli, tulpanerna blir väl klurigt och pionerna med, kan man kanske ha mossrosor ist f pioon? och sådana där stora fina vita fransiga orkideer? Blev tråden raderad? wow ! Tur att du har jobbat på 7/11
  • passionsblomman

ÅÅÅ men gumman! Ja det är ju nu alldeles SNART som han ska opereras! Jag förstår att det är hur nervöst som helst!

Kommer du att kunna vara där på sjukhuset i något rum och vänta eller hur går det här till? Hur lång tid beräkas den här operationen ta?
    Finns det någon som kan stötta dig lite?

Im yours skrev 2009-03-23 23:52:14 följande:

Hej alla! Funderade på om jag skulle skriva nått i nuläget. Men jag behöver verkligen kramar. Det här är det värsta jag varit med om. Lasse opereras imorg, och jag är halvt hysterisk vs förstenad av oro. Fan, ursäkta svärord. Han är så gullig, ger mig blommor, och bara öser kärleksord över mig.Hela tiden! Han är så blek, o trött Jag känner mig så maktlös, liksom. Är ju van att kunna styra upp saker. Blääää, och dubbelblä.Ibland blir jag så arg, för att det här hände. Ibland vill jag sova i 300 år, minst. Ibland vill jag lägga mig, o låta dem skära i mig ist. Men oftast bara gråter jag av ren rädsla. Jösses, vilken sabla röra det är på allt. Bak, fast framlänges... Vilken himla glädjedödare jag är Dessutom är jag oxå orolig över vad som hänt troll1. Kramar, kramar, kramar.
  • passionsblomman

Hon avregistrerade sig visst nu och det var för att jag kränkte henne... jag får en lite surrealistisk känsla här...

Okej. Om jag blir avstängd så vet ni varför, för hon lär ju ha anmält mig antar jag.

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-03-24 00:10:45 följande:
    Hon avregistrerade sig visst nu och det var för att jag kränkte henne... jag får en lite surrealistisk känsla här...Okej. Om jag blir avstängd så vet ni varför, för hon lär ju ha anmält mig antar jag.
    Brutalt löjligt isf men med de där avstängningarna vet man ju aldrig, spännande att se om du eller jag åker dit på en godtycklig avstängning.
  • passionsblomman

Ja, det blir spännande...det är tanterna som står för ondskan på bt. Det hade ingen kunnat gissa.
    Egentligen är man nog en häxa.

Heloise-vad hände med förälskelsen i den blå buketten? övergick den aldrig i kärlek?

Panzer-ändrar hon sig alltid sådär mycket din älskade?

Svar på tråden Tantvarning 3