ÅÅÅ men gumman! Ja det är ju nu alldeles SNART som han ska opereras! Jag förstår att det är hur nervöst som helst!
Kommer du att kunna vara där på sjukhuset i något rum och vänta eller hur går det här till? Hur lång tid beräkas den här operationen ta?
Finns det någon som kan stötta dig lite?
Im yours skrev 2009-03-23 23:52:14 följande:
Hej alla! Funderade på om jag skulle skriva nått i nuläget. Men jag behöver verkligen kramar. Det här är det värsta jag varit med om. Lasse opereras imorg, och jag är halvt hysterisk vs förstenad av oro. Fan, ursäkta svärord. Han är så gullig, ger mig blommor, och bara öser kärleksord över mig.Hela tiden! Han är så blek, o trött Jag känner mig så maktlös, liksom. Är ju van att kunna styra upp saker. Blääää, och dubbelblä.Ibland blir jag så arg, för att det här hände. Ibland vill jag sova i 300 år, minst. Ibland vill jag lägga mig, o låta dem skära i mig ist. Men oftast bara gråter jag av ren rädsla. Jösses, vilken sabla röra det är på allt. Bak, fast framlänges... Vilken himla glädjedödare jag är Dessutom är jag oxå orolig över vad som hänt troll1. Kramar, kramar, kramar.