• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Panzerfaust
    Heloise skrev 2009-03-24 00:43:29 följande:
    ja men jag vill ju oxå ha nått bröllopigt att skryta med, förutom 2 par vita skor och 38.5 m spets och 12 lakan. Så jag tog ett beslut och köpte en slöja! haha
    Nej...du köpte en till slöja, en liten men markant skillnad.
  • passionsblomman

Gör det du! Du behöver bara tycka att allt är underbart SEN, det är då du ska gråta av fröjd och hicka av glädje och stamma av beundran förstår du...

...och bli alldels mållös och hänförd. :-P

det där sista är det ingen som tror du kommer att bli,mer än naturligtvis hänförd.

Panzerfaust skrev 2009-03-24 00:42:17 följande:
    Personligen kör jag helt utan åsikt fram till ett par dagar före bröllopet...Som det är nu är det lite som att försöka plocka maskrosfrön i en tornado.
  • Heloise

ja ok om man ska vara så petnoga så kan det väl vara så att jag köpte en snutt flor till ansiktet, franskt flor. Men jag vill poängtera att jag fortfarande funderar på att ha den, man kan ha två. Remember Sue Storm= 2 slöjor.

Panzerfaust skrev 2009-03-24 00:45:16 följande:
    Nej...du köpte en till slöja, en liten men markant skillnad.
  • Heloise

och tornadon skulle vara jag då förstår jag, ja det kan väl stämma. Håll i dig bara pansartanten, det är 4 månader kvar ,-)

Panzerfaust skrev 2009-03-24 00:42:17 följande:
    Personligen kör jag helt utan åsikt fram till ett par dagar före bröllopet...Som det är nu är det lite som att försöka plocka maskrosfrön i en tornado.
  • passionsblomman

Har du ätit någon mat än Heloise?Annars kanske du blir ett av dedär maskrisfjunen istället och då får han det svårt att hålla i dig om det blåser!

• Heloise

Nope dag 21 utan mat, snuskshakes räknas inte. -9.5 kg och oändligt lidande!

passionsblomman skrev 2009-03-24 00:52:22 följande:
    Har du ätit någon mat än Heloise?Annars kanske du blir ett av dedär maskrisfjunen istället och då får han det svårt att hålla i dig om det blåser!
  • passionsblomman
    Jag tror inte mina öron!
    Undrar om jag skulle priova? fast jag är ju elak nog som det är verkar det som.

Sitter och försöker begripa att en medlem har blivit så kränkt av mig att hon avregistrerat sig.. jag märker att jag inte riktigt kan omfamna det med mitt förstånd.
    Heloise skrev 2009-03-24 00:55:19 följande:
    Nope dag 21 utan mat, snuskshakes räknas inte. -9.5 kg och oändligt lidande!
  • Heloise

Jag tror nog att du kan sova lugnt ikväll hjärtat, inget av det du skrev var kränkande. Om hon väljer att avregistrera sig så är det ju hennes problem, jag kan inte tycka att du varit elak eller kränkande.

Något fel är det ju...

passionsblomman skrev 2009-03-24 00:58:50 följande:
    Jag tror inte mina öron!Undrar om jag skulle priova? fast jag är ju elak nog som det är verkar det som.Sitter och försöker begripa att en medlem har blivit så kränkt av mig att hon avregistrerat sig.. jag märker att jag inte riktigt kan omfamna det med mitt förstånd.
  • passionsblomman

Jag var GANSKA glad att jag inte bor i Gambia förut...

..nu joddlar jag av glädje och tacksamhet!

Jag kanske skulle ändra mitt framtida företag till "blomsterhäxan", undrar om man får många jobb då?
Svar på tråden Tantvarning 3