• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Heloise

håller tummarna didis!

Nu har jag iaf tagit ett beslut gott folk, efternamns biten är avklarad. Jag tar pansartantens efternamn och har mitt som mellannamn! Woot!!

• tonårsmorsa

Nu är solen borta och det snöar... haglar... snöar... Hm, jag vet inte vad jag ska kalla det men det är vitt.

• Heloise

men gud vilka fina tröjor och tunikor, hm konstigt att de glömt ta på byxorna, kanske tog korten på Bahamas

Luucie skrev 2009-03-24 16:13:08 följande:
    Jag kände att jag var tvungen att lägga in den här länken nånstans...och säga men va f-n?! Det finns inte en grej här som jag skulle kalla klänning.. www.stylebystars.com/default.aspx
  • passionsblomman

Nä herregud, den där sidan hade vi uppe till förfasan och diskussion för några..tja...sidor eller så sedan och man undrar ju vart farao de har glömt byxorna till sina linnen...
    Jättefin på tärnorna längst fram i kyrkan...

Jag kände att jag var tvungen att lägga in den här länken nånstans...och säga men va f-n?! Det finns inte en grej här som jag skulle kalla klänning.. www.stylebystars.com/default.aspx
  • Panzerfaust
    Jag tycker det var jättefina kläder...
  • tonårsmorsa

Ja, tycker du inte att det är klänningar är det nog dags att du sätter dig ner och fikar en stund här hos oss. (Har förresten sett en tråd där det tipsades om tärnklänningar från den sidan. Nog tycker jag att tärnklänningen bör täcka lite mer än trosorna i alla fall. Fast jag är ju tant iofs. )

• MulleNuh

ja men gud!!!! Skulle just skriva det!!
    Nä klänning är lite fel ordval.. Kanske underkläder är ett mer passande ord!

• tonårsmorsa

Nu skiner solen igen. Jag bor nog tillräckligt långt norr ut, så det var bara några små snöflingor/hagel som orkade blåsa ända hit.

• tonårsmorsa

Ha! Det skulle jag aldrig sagt.

tonårsmorsa skrev 2009-03-24 16:29:26 följande:
    Nu skiner solen igen. Jag bor nog tillräckligt långt norr ut, så det var bara några små snöflingor/hagel som orkade blåsa ända hit.
Svar på tråden Tantvarning 3