• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh
    Jasså?!?
    didis skrev 2009-03-24 20:17:57 följande:
    Haha! jag smygläser op-tråden emellanåt...
  • Panzerfaust
    didis skrev 2009-03-24 20:22:14 följande:
    Nu har jag läst på om Abraham. Han gjorde alltså inget särskilt mer än fick barn som i sin tur grundlade olika folkslag som sedemera blev religioner?? Jo, han nästanoffrade sin son till guds ära men inget mer *känner mig ganska dum och förvirrad*
    Han byggde även Kaba där stenen muslimerna joggar runt finns. Ge pojken Dawkins bok så ska du få se en lärare som inte riktigt kommer veta på vilket ben han/hon ska stå på
  • Panzerfaust

Rövens jävelberg! AIK ligger under i hockey mot växjö...VÄXJÖ.

James! Bring me my guns im going for a walk in the woods...

• didis

Vem bryr sig om AIK?? HååVeee blååå!!

Panzerfaust skrev 2009-03-24 20:33:38 följande:
    Rövens jävelberg! AIK ligger under i hockey mot växjö...VÄXJÖ.James! Bring me my guns im going for a walk in the woods...
  • TinkerBelle

Det provet hade min son för ett par veckor sedan!
    Han går också i sexan.

Om du tänker efter Didis så mins du säkert berätelsen ur bibeln om Abraham som när hans hustru Sara inte födde honom några barn tog en av sina tjänste kvinnor, Hagar, för att uppnå sin högsta önskan. Å tänk hep så var båda kvinnorna på smällen. Två söner föddes, Isak och Ismael, och ur dessa två härstammar de tre religionerna Judendom, Kristendom och Isalm.

didis skrev 2009-03-24 19:31:53 följande:
    Fy vilken taskig karl! Och honom skall du gifta dig med! Säg till honom att NÖD och lust gäller redan nu!! Jag har förresten en fråga till honom (för visst var han religionslärare??): sonen (går i 6:an) har religionsprov i morgon på kristendom, judendom och islam. Alla är abrahamitiska men *skäms lite* vem var Abraham egentligen och vilken roll spelar han?
  • TinkerBelle

*Suck* säg inte ni är hockey nördar oxå!!

• MulleNuh

Nää jag är bara nörd..
    Med eller utan hockey.

TinkerBelle skrev 2009-03-24 20:43:20 följande:
    *Suck* säg inte ni är hockey nördar oxå!!
  • Panzerfaust
    TinkerBelle skrev 2009-03-24 20:40:53 följande:
    Det provet hade min son för ett par veckor sedan! Han går också i sexan.Om du tänker efter Didis så mins du säkert berätelsen ur bibeln om Abraham som när hans hustru Sara inte födde honom några barn tog en av sina tjänste kvinnor, Hagar, för att uppnå sin högsta önskan. Å tänk hep så var båda kvinnorna på smällen. Två söner föddes, Isak och Ismael, och ur dessa två härstammar de tre religionerna Judendom, Kristendom och Isalm.
    En pilsk rackare som sagt
Svar på tråden Tantvarning 3