• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Är väl inte så konstigt. Många ämnen går varv på varv - brudöverlämning, kuvertavgift etc.

För att itne tala om alla intetsägande trådar av typen "skall jag ha sko med öppen tå?". Jaha? Varför inte? Det är ju liksom inte så mycket att diskutera tycker jag

Ibland går det upp, ibland går det ner. Så med livet, så ock med BT

MulleNuh skrev 2009-03-24 22:01:15 följande:
    Jag känner mig LESS på bt!! Why????
  • MulleNuh

Mmm det är väl så!!! Anledningen till att jag är här nu egentligen är ju för vissa av er här inne..

didis skrev 2009-03-24 22:04:20 följande:
    Är väl inte så konstigt. Många ämnen går varv på varv - brudöverlämning, kuvertavgift etc. För att itne tala om alla intetsägande trådar av typen "skall jag ha sko med öppen tå?". Jaha? Varför inte? Det är ju liksom inte så mycket att diskutera tycker jag Ibland går det upp, ibland går det ner. Så med livet, så ock med BT
  • passionsblomman

Det är min anledning sedan länge!

Folk man vill prata med helt enkelt.

Jag har träffat en massa härliga människor här.
    Jag ska ju för 17 inte ens gifta mig vad jag vet än.

MulleNuh skrev 2009-03-24 22:05:01 följande:
    Mmm det är väl så!!! Anledningen till att jag är här nu egentligen är ju för vissa av er här inne..
  • didis

Jomen så är det för mig också. Ibland är jag aktiv som sjutton i alla möjliga och omöjliga trådar (jo, skotrådar också om jag har tråkigt!) och ibland skriver jag bara i tanttråden.

BT erbjuder ibland vänner, ibland bara förströelse för stunden. Gott så.

MulleNuh skrev 2009-03-24 22:05:01 följande:
  • MulleNuh

ja.. Men tror också jag är extra less på bt nu för att min dator blir så VARM i knät!! Så jag får krypningar i benen!!

didis skrev 2009-03-24 22:10:41 följande:
    Jomen så är det för mig också. Ibland är jag aktiv som sjutton i alla möjliga och omöjliga trådar (jo, skotrådar också om jag har tråkigt!) och ibland skriver jag bara i tanttråden.BT erbjuder ibland vänner, ibland bara förströelse för stunden. Gott så.
  • passionsblomman

Förresten så har du väl häckat vid din dator och mellan fyra väggar såpass länge nu att du behöver komma UT rent allmänt eller hur?
    Det är ju en jäkla skillnad om man jobbar och kollar bt lite emellanåt,mitt iallt annat. När man går hemma kan ju hela tillvaron tillslut bli rätt grötig...samma idag som igår och inga vuxna runt en och så vidare...

Nu när det blir vår lär man ju vilja utanför dörren också, ska bli intressant och se vad som händer på bt då...det kan ju inte vara samma aktivitet som nu eller?

• didis

Då blev plötsligt tonårsmorsans länkar mer lättförståeliga

Herregud - jag är faktiskt en mycket sofistikerad akademiker så jag har VERKLIGEN inte koll på slik simpel underhållning

Panzerfaust skrev 2009-03-24 22:12:23 följande:
    www.youtube.com/watch
Svar på tråden Tantvarning 3