• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • TinkerBelle

Ehh har du börjat hallucinera? Trodde inte du gick på svältkost också!

Panzerfaust skrev 2009-03-24 19:11:58 följande:
    Mmmmmmmmousakka!
  • didis

Du har också ett meddelande i inboxen...

Panzerfaust - är du hungig eller retas du bara med din utsvultna fru??

Heloise skrev 2009-03-24 19:10:13 följande:
    jag är oxå nyfiken Didis
  • Heloise

Åhh vad fina ni var såg underbart ut tack så mkt för länken!Buketten var otrolig.
    Han gör moussaka, hans snart utsvultna fru sitter inlåst i datarummet och tänker på rålever och fläskkotletter( älskar moussaka men hatar lever och fläskkotletter)

didis skrev 2009-03-24 19:13:45 följande:
    Du har också ett meddelande i inboxen... Panzerfaust - är du hungig eller retas du bara med din utsvultna fru??
  • Heloise

Mmm han äter snuskshakes 2 ggr om dagen för han är karl och går ner i vikt iaf, jag aka sälkvinnan äter 3 snuskshakes om dagen-
    Han retas för jag älskar moussaka!!

TinkerBelle skrev 2009-03-24 19:13:41 följande:
    Ehh har du börjat hallucinera? Trodde inte du gick på svältkost också!
  • didis

Fy vilken taskig karl! Och honom skall du gifta dig med! Säg till honom att NÖD och lust gäller redan nu!!

Jag har förresten en fråga till honom (för visst var han religionslärare??): sonen (går i 6:an) har religionsprov i morgon på kristendom, judendom och islam. Alla är abrahamitiska men *skäms lite* vem var Abraham egentligen och vilken roll spelar han?

Heloise skrev 2009-03-24 19:25:51 följande:
    Mmm han äter snuskshakes 2 ggr om dagen för han är karl och går ner i vikt iaf, jag aka sälkvinnan äter 3 snuskshakes om dagen-Han retas för jag älskar moussaka!!
  • MulleNuh

Hej alla..

Gud va vi har skrattat här hemma.. Jag har gjort ristestet!!
    Nån som vet vad det är??

• didis

En betydligt både billigare och säkrare variant än siliconbröst??

MulleNuh skrev 2009-03-24 19:36:25 följande:
    Hej alla..Gud va vi har skrattat här hemma.. Jag har gjort ristestet!! Nån som vet vad det är??
  • Heloise

Jag ska säga åt honom så kommer han med en mer utförligt svar, men om jag inte missminner mig så fick Abraham 2 söner, Ismael med sin slavkvinna Hagar och Isak med sin fru Sara( hon var väl typ 89 eller nått). Ismael vart "stamfader" till Islam, och Isak till Judendomen.

didis skrev 2009-03-24 19:31:53 följande:
    Fy vilken taskig karl! Och honom skall du gifta dig med! Säg till honom att NÖD och lust gäller redan nu!! Jag har förresten en fråga till honom (för visst var han religionslärare??): sonen (går i 6:an) har religionsprov i morgon på kristendom, judendom och islam. Alla är abrahamitiska men *skäms lite* vem var Abraham egentligen och vilken roll spelar han?
  • MulleNuh

haha mjoo så kan man ju se det.. Men det är väl nåt tjejer får/brukar göra INNAN dom gör en bröst-op..

didis skrev 2009-03-24 19:38:16 följande:
    En betydligt både billigare och säkrare variant än siliconbröst??
Svar på tråden Tantvarning 3