• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Handelsbanken har så man kan få bankomatkort från det barnen fyllt 14 (tror jag det var).

TinkerBelle skrev 2009-03-24 15:03:02 följande:
    Har lovat äldsta sonen att åka till banken och öppna ett konto idag. Han vill ha ett med bankomat kort.Får se hur det går.Hej på er!*springer*
  • Heloise

Åhhh jag vill ha jobb, strunt i att det är långt, men har ju ett år kvar om jag överlever det här dvs! *suck*
    I'm yours:stora varma kramar.
    Troll; hur är det idag?

Min kropp måste ha känt på sig att jag var less igår för nu har jag trillat ner -0,7 sen igår. Får väl bita ihop den här veckan oxå...

passionsblomman skrev 2009-03-24 15:08:29 följande:
    haglar för fullt...är det sånt här de menar med aprilväder? "Ömsom allt"Heloise: Jag såg två annonser dr de vill ha bibliotekarier i sStockholm. Lite långt kanske men ändå.
  • MulleNuh

o nu kom solen tillbax här!!

Skickade ut Zack på tomten och Bellis sover.. AHHHHHHH ensam med BT!!

• didis

Hagel?? Storm?? Nog för att det är kylslaget men solen skiner från molnig himmel.

I morgon skall jag på officiell anställningsintervju så då får ni hålla tummarna för mig (förhoppningsvis har vi ju fått släppa några tummar för I´m yours!).

• MulleNuh

ohhh GUUUD! Så mycket snö som flyger från alla håll och kanter har jag aldrig sett innan!!

• passionsblomman

Alla väder samtidigt! helt crazy.

lite chokladtårta till eftermiddagskaffet kanske? *går och hämtar* vi har en jättetårta här!
    Vad tänkte jag när jag kom på DEN idén sådär en måndagskväll...

• MulleNuh

åh va smarrigt!!!!

passionsblomman skrev 2009-03-24 15:40:52 följande:
    Alla väder samtidigt! helt crazy.lite chokladtårta till eftermiddagskaffet kanske? *går och hämtar* vi har en jättetårta här!Vad tänkte jag när jag kom på DEN idén sådär en måndagskväll...
Svar på tråden Tantvarning 3