• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Någon som hört nåt från I´m yours??????

Hoppas allt gått bra!

• passionsblomman

Åååh, jag väntar och hoppas också! Det är alldeles nervöst ju!

MulleNuh skrev 2009-03-26 14:40:07 följande:
    Någon som hört nåt från I´m yours??????Hoppas allt gått bra!
  • TinkerBelle

Och om ni får tråkigt tanter så finns det en ny tråd att förundras över. Jag har inga åsikter om själva behndlingen (eftersom jag aldrig prövat) mer facinerad av att man startat en tråd i ämnet....

• MulleNuh

vadå?

TinkerBelle skrev 2009-03-26 14:42:24 följande:
    Och om ni får tråkigt tanter så finns det en ny tråd att förundras över. Jag har inga åsikter om själva behndlingen (eftersom jag aldrig prövat) mer facinerad av att man startat en tråd i ämnet....
  • TinkerBelle

Även om allt gått bra så tar det nog ett par dagar innan han får komma hem och Imyour sover nog på sjukhuset om hon kan.

passionsblomman skrev 2009-03-26 14:41:41 följande:
    Åååh, jag väntar och hoppas också! Det är alldeles nervöst ju!
  • passionsblomman

På vasagatan 22, 1999.

Poliser och Väktare fick gratis kaffe/läsk hos oss. Det blev lite extra beskydd så att säga.

Piketkillarna sa "ALDRIG att jag ens en natt skulle stå här ENSAM som du gör. Fattar du inte att du står på Sveriges absolut farligaste punkt bokstavligt talat"

Jo, när du säger det så är det ju inte så kul att man är helt ensam... FY vilka upplevelser man hann med under det året man var där. Helt bortom allt de flesta svenskar ens någonsin har föreställt sig.

TinkerBelle skrev 2009-03-26 14:38:18 följande:
    Undra om du och jag jobbade inne i stan samtidigt?Vilken 7-11 huserade du på?Själv jobbade jag natt på McD på Norrlandsgatan 1987 till 1991...Vi hade direktnummer till Piket polisen. Fanns ju en del oborstade individer i krokarn.
  • MulleNuh

Idag har jag varit hos hudläkaren.. Ska börja äta en STAAAAARK medicin!!! Har ätit den förr..

• MulleNuh

Me tooo..

Panzerfaust skrev 2009-03-26 14:47:15 följande:
    Already there...
Svar på tråden Tantvarning 3