• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Ja, du ska ju sitta där lite som Lotta på Bråkmakargatan. Hihi!
    Möbla och fika och INGEN som tjatar och säger när man måste lägga sig!

• didis

Ja och vad konstigt DET kommer att kännas!!

För att inte tala om hur konstigt det kommer att vara att inte ha någon att tjata på!

Nu kommer strax taxin så ha det bra allihopa! Som omväxling har jga inte med mig datorn, vi hörs därför till helgen igen!

• TinkerBelle

God morgon tanter, sveper in en snabbis...
    Ska strax köra sonen till skolan.
    Här är strålande väder idag - sol sol sol!

Idag ska jag luncha med en vännina på Ulriksdals Slottsträdgårds café.

Finns en risk att jag kommer hem med en massa blommor också till krukorna på altanen.

Didis - lycka till! Kommer att gå alldeles fin fint med biologin.

• MulleNuh

Go morron..

Ahaa biologi!! Det är något jag var dålig på i skolan!! Lycka till Didis!!

Idag ska jag och mamma åka och prova klänning.. Får se om man hittar nåt..

• TinkerBelle

Håller tummarna så det knakar!
    Kom ihåg att pröva många.
    Försök inte hitta den klänning som just gick om intet, häng inte upp dig utan starta från början.

MulleNuh skrev 2009-04-01 09:14:08 följande:
    Go morron..Ahaa biologi!! Det är något jag var dålig på i skolan!! Lycka till Didis!! Idag ska jag och mamma åka och prova klänning.. Får se om man hittar nåt..
  • passionsblomman

Ja hoppas du hittar jättefin Mulle!
    Härlig dag att gå och kika på iallafall, med så fint väder och allt!
    Nu ska jag strax gå och hälsa på min granne som har fått en liten bebis. Vi ska gå långpromenad och uppdatera oss lite vad gäller varandras liv.

Underbart att solen skiner då!

• Im yours

Hej söta ni.

Lycka till med alla åtaganden, och göranden!

Lasse är på bättringsvägen, och jag är världsmästar lycklig Det känns som att hela världen bara ler, o ler, o ler. Usch, jag har verkligen vart deppig, en hel vecka. Ja, faktiskt så är det himla olikt mig att vara så ledsen. Men Mb2.s tillstånd var verkligen allvarligt. Han är bara så jättebäst, och tänker verkligen på mig hela tiden.

Iaf inatt kunde jag inte sova, och började istället googla på hans diagnos. Och vet ni, vad som hände!?

Jodå, visst hamnade jag i en länk här på BT. Där någon skrivit just om blåsljud på "vuxenhjärtan". Det var så fantastiskt, och precis vad jag behövde. Därför vill jag tacka en speciell tjej idag. LadyLufsen, massor av kramar till dig!

Efter detta dröjde det bara en liten stund, så fick jag en kärlekshälsning av Lasse. Gud vad jag älskar den mannen. Jag fick så mycket lycko/glädle- endorfiner att jag fixade fika. Åt och såg filmen; En shopoholics bekännelse i sängen Den var slut 05.30. Då hade solen kommit fram, och det blir en sagoligt vacker dag. Jag tror knappast att det kan bli bättre!!!

Jag skulle vilja springa, och köpa den här klänningen bums på stubinen Ta på mig den, och ett par snygga skor. Och vara en riktig prinsessa hela dagen.

www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V212...

Kramar till alla goa, snälla, underbara vänner!!

• passionsblomman

I´m yours: vad härligt att höra dig vara tillbaka på spåret lite!
    Jag ser bara en bh när jag öppnar länken, men det får du ju springa runt i för mig om du vill...

KRAM!

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-04-01 13:44:31 följande:
    I´m yours: vad härligt att höra dig vara tillbaka på spåret lite! Jag ser bara en bh när jag öppnar länken, men det får du ju springa runt i för mig om du vill... KRAM!
    Trevligt trevligt...
Svar på tråden Tantvarning 3