Hej söta ni.
Lycka till med alla åtaganden, och göranden!
Lasse är på bättringsvägen, och jag är världsmästar lycklig
Det känns som att hela världen bara ler, o ler, o ler. Usch, jag har verkligen vart deppig, en hel vecka. Ja, faktiskt så är det himla olikt mig att vara så ledsen. Men Mb2.s tillstånd var verkligen allvarligt. Han är bara så jättebäst, och tänker verkligen på mig hela tiden.
Iaf inatt kunde jag inte sova, och började istället googla på hans diagnos. Och vet ni, vad som hände!?
Jodå, visst hamnade jag i en länk här på BT. Där någon skrivit just om blåsljud på "vuxenhjärtan". Det var så fantastiskt, och precis vad jag behövde. Därför vill jag tacka en speciell tjej idag. LadyLufsen, massor av kramar till dig!
Efter detta dröjde det bara en liten stund, så fick jag en kärlekshälsning av Lasse. Gud vad jag älskar den mannen. Jag fick så mycket lycko/glädle- endorfiner att jag fixade fika. Åt och såg filmen; En shopoholics bekännelse i sängen
Den var slut 05.30. Då hade solen kommit fram, och det blir en sagoligt vacker dag. Jag tror knappast att det kan bli bättre!!!
Jag skulle vilja springa, och köpa den här klänningen bums på stubinen
Ta på mig den, och ett par snygga skor. Och vara en riktig prinsessa hela dagen.
www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V212...
Kramar till alla goa, snälla, underbara vänner!!