• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

*sjunger med retsam röst*
    Nananananananannananananana!

Ledtråd: den börjar med ordet "tant" och är tänkt att ta vid när de snart(?) stänger den här...

MulleNuh skrev 2009-04-06 08:47:47 följande:
    Vad är det för tråd??
  • MulleNuh

jasså.. Ja vad kan det vara för tråd?! Hmmm.. Nä jag kan inte lista ut..

passionsblomman skrev 2009-04-06 08:54:56 följande:
    *sjunger med retsam röst*Nananananananannananananana! Ledtråd: den börjar med ordet "tant" och är tänkt att ta vid när de snart(?) stänger den här...
  • TinkerBelle

God förmiddag tanter,

här är det påsklov. Betyder att jag har tre barn hemma.
    som tur är så sover dem så vi har haft en lugn morgon.

Nu ska jag ta tag i alla bestyr runt våra två bilar. Den ena ska besiktias och den andra borde vi byta däck på, men vi upptäkte igår att däcken blivit stulna... Inget synligt intrång i garage längan så jag vet inte om jag ska gråta eller bli arg.
    En utgift vi hade kunnat vara utan den saken är klar.

Känner mig itne alls motiverad, men det är bara att bita ihop och köra på.

• Daa

Hejhej.
    Har precis kikat in i den nya tråden en sväng, och det blir nog riktigt bra

Fortfarande riktigt bra väder här, men nu är det ju måndag och arbetsdags.
    Inbillar mig att jag har fått färg i ansiktet efter igår. Lite lätt öm i svanskotan efter att ha åkt madrass nerför en backe och råkat hamna i ett hopp. Tanter ska inte hålla på med sånt (men det var kul! Iaf innan...)

• tonårsmorsa

Hej alla. Här är det strålande sol. Tyvärr tog halvtimmespromenaden igår knäcken på mig, har grym värk i nacken idag, så det blir inget promenerande idag. Har suttit ute en stund och fikat och tittat på ormvråken som cirkulerar runt, runt. Så otroligt rogivande. Nu är det tyst och lugnt också för alla tonåringar har åkt iväg för att käka pizza. Man får väl passa på att njuta för ikväll blir det ungdomsgård igen.

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-04-03 17:24:23 följande:
    Är det någon mer än jag som är gammal nog att minnas "Razzel"?"hej alla barn,jag heter Rulle,nu är det vår!-då pippar alla djuren! hejdå!"
    Jag gör, det var tider det!
  • MulleNuh

Appropå beroende. Nu har jag i 1,5 vecka klarat mig utan nässpray!! Herregud. Det är otroligt svårt att sluta. Jag har förbrukat ca 1 flaska/vecka i över 1,5 år!

• Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-04-06 16:34:13 följande:
    Appropå beroende. Nu har jag i 1,5 vecka klarat mig utan nässpray!! Herregud. Det är otroligt svårt att sluta. Jag har förbrukat ca 1 flaska/vecka i över 1,5 år!
    Heja Mulle! Bra kämpat!
Svar på tråden Tantvarning 3