• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Men oj! Det var mycket! Varför har du gjort så med din näsa?
    MulleNuh skrev 2009-04-06 16:34:13 följande:
    Appropå beroende. Nu har jag i 1,5 vecka klarat mig utan nässpray!! Herregud. Det är otroligt svårt att sluta. Jag har förbrukat ca 1 flaska/vecka i över 1,5 år!
  • tonårsmorsa

Bra Mulle. Det är bara att hålla ut. Är det bara slemhinnorna som är svullna så hjälper inte nässpray när du väl blivit beroende. Då får det bara motsatt effekt (men det vet du väl redan). Blir du däremot snorig så finns det koksaltlösning på spray som du kan pröva istället för vanlig nässpray.

Själv håller jag på att bli galen på min nacke. Idag har jag haft så fruktansvärt ont, så till slut blev jag tvungen att ta värktabletter. Tyvärr är de så starka och gör mig emellanåt så akut trött så jag kan somna precis var som helst. Orkar absolut ingenting och hjärnan är som ett enda trassel.

• tonårsmorsa

Tack. Det jobbigaste just nu är att jag blir så fruktansvärt trött och skakig av tabletterna. Inte helt lätt att få barnen att förstå att de måste prata långsamt och lämna en lååång paus innan de kan förvänta sig svar, för det tar tid för hjärnan att skicka all information rätt. Det märks kanske inte utåt hela tiden, men jag känner av det själv. Allt går så långsamt.

passionsblomman skrev 2009-04-06 17:52:04 följande:
    *kramar om tånårsmorsan*Det suger att ha ont..
  • MulleNuh

Jag blev beroende när jag avr gravid. Sk graviditetstäppa..

Aj tonårsmorsan! Inge kul alls!!! Vill du ha lite massage???

• tonårsmorsa

Dessa graviditeter. Vad de kan ställa till med mycket konstigt. Har du märkt någon skillnad nu när du låtit bli nässprayen den här tiden? Har det vänt än så du märker att det går åt rätt håll?

Mmm-massage! Ska ringa sjukgymnasten i morgon och får förhoppningsvis en akuttid.

• lillabruden

snackas det om att tråden ska stängas?! Fram med paraplyerna! eller njä, starta en ny tråd men se till att jag hittar

Idag har jag suttit och väntat på en 2veckor gammal supersöt liten pojke skulle vakna....men nä. Han sov så gott men jag lyckades ta hans hand och han klämde mitt finger YAY!!
    Och dem är ju så söta när dem sover me

nu ska jag slappa i soffan, bara sovit 4timmar efter jobbet inatt.

Kramar som stramar!

• passionsblomman

Jag är jätteförvånad att den är öppen än, för det brukar väl vara i tre månader man kan skriva?

Jag är alldeles rosig om kinderna av att ha varit ute i flera timmar! Kanske börjar man snart se lite frisk ut rentutav!
    (brukar få en del kommentarer under vinterhalvåret angående min blekhet...)

• TinkerBelle

Haha! Vi kanske skriver så mycket att dem inte gids stänga enr den?
    Vet ju att ni har öppnat upp en ny fort igen.

Har äntligen landat i soffan efter att ha varit i fullgång hela dagen. Boka tider för bilar och ringa polisen och fylla i papper tar mer tid än man tror.

Sen blev jag lite sne på grannen som lämnade sin garage dörr på vid gavel och gick därifrån. Nu är ju hon "tant" i ordets rätta bemärkelse och gammal nog att vara min morsa, men tack faan att man får saker stulna när dem har stör i baken och inte orkar stäga efter sig!!!

Det talade jag om också och hon såg smått chockad ut... *suck*

passionsblomman skrev 2009-04-06 19:47:39 följande:
    Jag är jätteförvånad att den är öppen än, för det brukar väl vara i tre månader man kan skriva?Jag är alldeles rosig om kinderna av att ha varit ute i flera timmar! Kanske börjar man snart se lite frisk ut rentutav!(brukar få en del kommentarer under vinterhalvåret angående min blekhet...)
  • passionsblomman

Åååh vad jag är TRÖTT!

Känns som om...jaaaa ungefär som om jag hade varit ute i friska luften hela dan
    Dessutom säger stegräknaren att jag gått 1,2 mil idag. Så det tycker jag var duktigt av en stel gammal tant som jag.
    Nu går jag och kastar mig i sängen. Imorgon ska vi åka till Skansen med barnen, så då går man ju också hela dan...*vilavilavila*

Godnatt!

Svar på tråden Tantvarning 3