• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Panzerfaust

Fy fasen vad less jag är på alla som envisas med att anmäla åt höger och vänster. Sitter och mopsar sig i trådar och när de får tillbaka med samma mynt dundrar de på anmälningsknappen snabbare än en dopad kanadensare. Men det är väl definitionen av att vinna en diskussion på BT vad det verkar, anmäl den andre för att du känner dig kränkt, humbug!

Ska nog sluta skriva här.

• TinkerBelle

Vi kommer sakna dig om du slutar skriva!
    Du förgyller min tillvaro med din uppriktighet.
    Alla är inte intellektuellt rustade att hantera sanning och ärlighet.
    Om man inte är bered att ta kritik ska man inte heller öppna munnen.
    Vi har i det här landet yttrande frihet och visst svider det ibland när man inser att alla inte tycker och tänker likadant, men det är en del av demokratin.

Panzerfaust skrev 2009-04-07 17:41:17 följande:
    Fy fasen vad less jag är på alla som envisas med att anmäla åt höger och vänster. Sitter och mopsar sig i trådar och när de får tillbaka med samma mynt dundrar de på anmälningsknappen snabbare än en dopad kanadensare. Men det är väl definitionen av att vinna en diskussion på BT vad det verkar, anmäl den andre för att du känner dig kränkt, humbug!Ska nog sluta skriva här.
  • Panzerfaust

Hehe tack

Det är bara så förbannat irriterande att bli bannad för att någon känner sig kränkt, speciellt som anledningarna jag får från "officiellt håll" är så fruktansvärt godtyckliga. Har fått ett PM från communityansvarige som är helt absurt.

• MulleNuh

Nu har jag lagt in några bilder på min klänning.. Docl är den inte snörad nu så den sitter lite konstigt på!!

• passionsblomman

Hejom fejom!
    Jaså, det är hetluft du ndas nu igen Pansartanten...

Och Bella kan GÅ!!!! vad ballt! Det är verkligen en min som brukar vara svårslaget.

Jag är helt färdig efter en riktig heldag bland Lemurer och sälar och allt vad där är på Skansen.
    Några tusen ungar förutom de vi hade med oss var där ju också förstås. någr av dem har man ju hunnit styra upp, då deras föräldrar eller andra vuxna, inte verkade ha någon vidare värst koll...

Det har iallafall vart en härlig dag!

• TinkerBelle

Den sitter inte alls konstigt!
    Du är jätte fin.
    Slöja på och det kommer att bli super.

MulleNuh skrev 2009-04-07 19:35:13 följande:
    Nu har jag lagt in några bilder på min klänning.. Docl är den inte snörad nu så den sitter lite konstigt på!!
  • Celeste97

Passion, ibland tror jag att du skuggar mig! Men det är kanske tvärtom? Sist du var på Djurgården var jag på Strandvägen, och idag när du var på Skansen var jag på Waldemarsudde...

Eller så gillar vi båda att lapa vårsol...

• Celeste97

Tjusig stass, Mulle! Och om ni gifter er i juni behöver du inte oroa dig för axelbandsränder på axlarna heller!

Svar på tråden Tantvarning 3