Diz skrev 2009-01-09 22:01:10 följande:
oj, herregud. Ni gör ju så att en stakkars tant får hjärtinfarkt... Blir ju ruskigt stressad av att läsa ikapp så mycket... Men iofs hade vi la inte varit tanter om vi inte hade pladdrat... eller hur? Kärlekshantag finns här också, och jag kan tänka mig att de är årsringar, de verkar föröka sig iaf... Jag var smått förvirrad där i orlando bloom snacket, jag blandade näffligen ihop honom med stakkars lilla puppy-eyes-frodo och förstod inte var hysterin kom ifrån. Min bubblare är Jason Momoa som spelar Ronon Dex i stargate atlantis. Jag e en sucker för sådana där karlar som kisar *stava* på en i ögonvrån... oh! bild såklart!
imstars.aufeminin.com/stars/fan/jason-momoa/j...(Han har förövrigt varit med i baywatch i unga år. :P )Vi har precis börjat se ljuset efter en ordentlig flunsa/magsjuke- omgång, båda de små (2½år resp 6mån) har varit rejält sjuka, och igår var jag som en klubbad säl heeeela dagen. Skönt att det gick över efter ett dygn, nu e bara halsont kvar, och det kan jag leva med, det e bara lite störigt att jag väcker bebisen hela tiden
Nämänna, det går nte att se puddingen i länken juh!

Lillabruden: Det var A-kassan, inte försäkringskassan Angelikasen har problem med. (Ghaa, din stackare) Jag är nu med min sjukskrivning inne i FK -systemet. Gubevars...
Jag har inte fått godkänt min sjukskrivning ännu (har läk.intyg), men om jag inte får det godkänt, så hur katten blir det med a-kassan då? Då har jag ju hela tiden varit arbetslös...
Så nu vågar jag inte skicka in 2 v a-kassekort förrän jag fått godkänt från FK. Hängde ni med?
Tråkigt att det aldrig kan fungera. Min a-kassa är däremot supertrevliga - alltid! 
Lät trevligt med festen igår Passionsblomman!