• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Jag tycker också att debatter är intressanta därför att de är utvecklande. Om man inte debatterar olika saker så kan man ju heller inte få någon ny vinkling i olika frågor. En saklig och nyanserad debatt leder förhoppningsvis till att den enskilda individen tar mer välgrundade beslut. Men att gå från debatt till ren pajkastning är bara lågt.

• passionsblomman

Men tanke på hur jag stavar idag är det nog bäst att jag går och lägger mig...
    Men ni som känner mig förstår kanske vad jag menar FAST jag sluddrar på tangenterna?!

• Troll1

Jag tycker man ska respektera TS och svara på den ev fråga denne har, utan att det ska bli pajkastning. Håller med dig Tonårsmorsa, men tyvärr så blir det ofta väldigt spydiga kommentarer/inlägg efter ett tag. Läser man inlägg 57 så handlar det ofta om ngt helt annat än TS. En del TS har blivit bortskrämda pga detta och så ska det ju inte vara.

Nä, fram för trevliga och givande samtal.

Jag har en tråd på FL för lite äldre mödrar som har varit vid liv i ca två och ett halvt år. Där är alltid trevlig stämning. Emellanåt lite diskussioner, men aldrig någonsin på en låg nivå. Där respekteras alla och ingen har hitintills försökt att spoliera stämningen/tråden. Många är med sedan trådstart, men nya tillkommer hela tiden och några faller från och emellanåt kommer "di gamle" tillbaka efter ett tag. Där känner tjejerna sig alltid välkomna och vi pratar om allt! Annars är FL ett skrämmande ex på hur saker kan spåra ur. Moderatorena får svettas kan jag tänka mig.

Ursäkta pladdret, men jag ÄR ju tant.

Tanttråden rules! Här är vi välkomnande och positiva. (Förutom när vi emellanåt nödgas använda paraplyet eller strumstickorna, fast som tur är inte inne i vårt trevliga krypin.)

• tonårsmorsa

Haha, jag är nog den sista toktanten. Vägrar inse att jag blir äldre och kan absolut inte förstå varför jag inte kommer ner i spagat längre.

• MulleNuh

Troll jag hann aldrig riktigt läsa vad som hände i bråktråden!!

Och familjeliv är det hemskt ibland.. Men jag har också suttit länge i vissa trådar som ALLTID haft bra stämmning..
    Jag har tom fikat och partat med flera av tjejerna jag träffat där

• Troll1
    MulleNuh skrev 2009-01-11 19:04:03 följande:
    Troll jag hann aldrig riktigt läsa vad som hände i bråktråden!!Och familjeliv är det hemskt ibland.. Men jag har också suttit länge i vissa trådar som ALLTID haft bra stämmning..Jag har tom fikat och partat med flera av tjejerna jag träffat där
    Vi i "min" tråd på FL har haft dejt också. En skock tjejer med resp män o barn från olika delar av landet.
  • passionsblomman
    Vilka underbara bilder!

Varnar mig? Voffö då då? Tror du jag ligger i farozonen för att skada mig eller ngn annan under ett särskilt argt utbrott?
    Troll1 skrev 2009-01-11 18:59:26 följande:
    Hohoho!Hittade lite passande (?!) bilder.... *varnar Passionsblomman*

Åsså tar vi oss en bensträckare....Lite rolig sida: www.su.fi/sve/nyheter/nyhetsarkiv/artikel-769...
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-11 19:24:00 följande:
    Vilka underbara bilder! Varnar mig? Voffö då då? Tror du jag ligger i farozonen för att skada mig eller ngn annan under ett särskilt argt utbrott?
    Hmmm, har du glömt att du behövde bli varnad efter att du satte i halsen förra gången?
  • passionsblomman

Javisst ja! det är ett bra minne jag har....
    ...men kort! Hihi!
    (det där var lögn, för jag har minne som en elefant egentligen...)
    Hur som helst har jag inget att äta precis nu, så hit me!

Troll1 skrev 2009-01-11 19:29:36 följande:
    Hmmm, har du glömt att du behövde bli varnad efter att du satte i halsen förra gången?
Svar på tråden Tantvarning 3