Jag tycker man ska respektera TS och svara på den ev fråga denne har, utan att det ska bli pajkastning. Håller med dig Tonårsmorsa, men tyvärr så blir det ofta väldigt spydiga kommentarer/inlägg efter ett tag. Läser man inlägg 57 så handlar det ofta om ngt helt annat än TS. En del TS har blivit bortskrämda pga detta och så ska det ju inte vara.
Nä, fram för trevliga och givande samtal.
Jag har en tråd på FL för lite äldre mödrar som har varit vid liv i ca två och ett halvt år. Där är alltid trevlig stämning. Emellanåt lite diskussioner, men aldrig någonsin på en låg nivå. Där respekteras alla och ingen har hitintills försökt att spoliera stämningen/tråden.
Många är med sedan trådstart, men nya tillkommer hela tiden och några faller från och emellanåt kommer "di gamle" tillbaka efter ett tag. Där känner tjejerna sig alltid välkomna och vi pratar om allt!
Annars är FL ett skrämmande ex på hur saker kan spåra ur. Moderatorena får svettas kan jag tänka mig.
Ursäkta pladdret, men jag ÄR ju tant. 
Tanttråden rules! Här är vi välkomnande och positiva. (Förutom när vi emellanåt nödgas använda paraplyet eller strumstickorna, fast som tur är inte inne i vårt trevliga krypin.)