• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

Tänk att det ska dyka upp sådant här med jämna mellanrum. Det är tur att det finns trådar där man är välkommen och där folk är vettiga, vuxna människor som har utbyte av varandra. Vitsen med en diskussion är väl att man har olika åsikt och utbyter tankar och erfarenheter?
  • passionsblomman

Nu har hon ju startat en helt egen tråd där hon grälar på dig! Vad tusan är det som händer! *har sprungit till moderatorn, det är därför tråden är stängd nu*

Troll1 skrev 2009-01-10 18:26:32 följande:
    Nu nu går f..n på torra land. Jag skrev ett inlägg om OT i den tråden och vad händer? En människa svarar i min gb! Nu är hon spärrad in till mitt krypin. Trött jag blir. Känns som småtjejer med PMS! *vässar paraplyet och samlar tegelsten*
  • passionsblomman

Ja, jag blir då alldeles matt!

Det intresanta hade väl varit "så här tycker jag, Vad tycker du?" Men det är inte riktigt så det låter...

Originalrosen skrev 2009-01-10 18:38:41 följande:
    Tänk att det ska dyka upp sådant här med jämna mellanrum. Det är tur att det finns trådar där man är välkommen och där folk är vettiga, vuxna människor som har utbyte av varandra. Vitsen med en diskussion är väl att man har olika åsikt och utbyter tankar och erfarenheter?
  • Originalrosen

Ja, inte "Du är dum för du tycker inte som jag."

*skakar sakta på huvudet*

• passionsblomman

"dumma dumma dej!"

jag tror jag smäller av!

Tråden mot troll1 verkar ha blivit helt borttagen u iallafall!

*Konstaterer nöjd att det går att påverka saker och ting en del iallafall.*

Originalrosen skrev 2009-01-10 19:41:47 följande:
    Ja, inte "Du är dum för du tycker inte som jag."*skakar sakta på huvudet*
  • Troll1

Vad säger du? Är hon helt sjuk?? Jag gav mig inte ens på henne, varför startar hon en "hattråd"?? Nä nu.... {#lang_emotions_demon} Finns det ngn länk?

• Angelikasen

Ja, i så fall skulle hon allt få höra, ingen ger sig på en av oss ostraffat!!!

passionsblomman skrev 2009-01-10 19:20:22 följande:
    Nu har hon ju startat en helt egen tråd där hon grälar på dig! Vad tusan är det som händer! *har sprungit till moderatorn, det är därför tråden är stängd nu*
    [/citat]
    Troll1 skrev 2009-01-10 20:15:42 följande:
    [citat]
    Vad säger du? Är hon helt sjuk?? Jag gav mig inte ens på henne, varför startar hon en "hattråd"?? Nä nu.... Finns det ngn länk?
  • Troll1

Fortfarande fattar jag inte varför?????

Helt otroligt att man ens kommer på tanken att starta en tråd för att ge sig på ngn.

På familjeliv finns det galna trådar om precis allt. Varför förstöra god stämning på BT?

• passionsblomman

Nä, den är borta nu...ni tror väl inte jag tillåter angrepp på mina vänner!
    faktiskt så tog en moderator bort den samtidigt som jag tog upp det med en annan...Så det är lite koll på vad som händer iallafall. Hon vart väl sur för att hon inte fick vara i din gästbok...
    ...få se hur länge hon vara här överhvudtaget. Vi har ju redan sett åtminstone två ramla av av liknnde anledningar...

• tonårsmorsa

Jösses! Och jag som hade lagt kondomer i julklappspaketen till tonåringarna. Och syftet var INTE att uppmuntra dem till att kn*lla runt, som vissa uttryckte det i den tråden. Men jag hoppas och tror de kom väl till pass där de behövs (av min systers 18-åriga dotter och 20-åriga son, eftersom jag är ganska säker på att de redan sexdebuterat). Däremot hoppas jag min egen 15-åring tog det med humor och samtidigt fick en liten tanke om att det kan vara bra att ha när den dagen kommer. Vad är jag för omoralisk morsa (och moster) egentligen?

Sänder mitt stöd till Didis.

passionsblomman skrev 2009-01-10 16:39:15 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m3205965.htm...Jag var inte inloggad något igår, så jag har lite att läsa ikapp idag.Saker som detta urballade totalt respektlösa bajskastande, är en av de många orsaker att jag så till den milda grad älskar vår tanttråd. By the way didis, du vet att du har oss bakom dig! Och att vi fattar vad du menar!
Svar på tråden Tantvarning 3