• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Angelikasen

Natti alla, nu får jag vara lite mer social med maken, så det han inte vill ta ut skillsmässa redan efter fyra månader. man jag sviker er inte : I`ll be back!!

• MittiPrickBrud

Natti natti sötisar!

• passionsblomman

Å, tack så mycket mittiprickbrud och i´m yours, för tusan:mer Zlatan på väggen därborta också!

Visst ja! skulle ju lägga mig Godnatt IGEN...

• Troll1

Passionsblomman: I verkligheten alltså, inte i din inbox. G´natt!

• MulleNuh
    Varför låg inte denna tråd bland mina favouriter??

Skumt!
  • BlygBrud

*sliter blicken från alla vackra bilder på väggen*

Oj så många härliga Tanter det var här.

Pilatsebollar är portförbjudna i det här rummet!!! *tittar strängt över glasögonen*

Passionsblomma: Jag vill ha länken till din hemsida!! Snääällla!! *lägger huvudet på sned och ler sött*

Här uppe i norr snöar det igen!! Hallåå, nu är julen över! Har inte vädret fattat att naturen inte behöver se ut som ett julkort längre?!?!?! Nu vill jag ha våååååår....fast å andra sidan...hmm inser ni att denna lilla Tant blir FRU om 37 dagar!!!
    14 feb. så är det dags!!! hjälp!
    och då skulle det ju förvisso vara kul med lite vacker snö och solsken... hmmm

• Angelikasen

Nu ha rjag kommit in från en liten pulkatur med min son, alltså jag företar mig inte några sådana livsfarliga turer, dom överlåter jag till min son. Vi gjorde en snögubbe också, vi kunde faktiskt lägger en bild i mitt galleri.

• MulleNuh

Ååååå va spännande! Fuskit!! Jag har jättemånga dagar kvar tills jag blir fru!!!
    Ska bli så kul att få se dina bilder!

BlygBrud skrev 2009-01-08 11:53:34 följande:
    *sliter blicken från alla vackra bilder på väggen*Oj så många härliga Tanter det var här. Pilatsebollar är portförbjudna i det här rummet!!! *tittar strängt över glasögonen*Passionsblomma: Jag vill ha länken till din hemsida!! Snääällla!! *lägger huvudet på sned och ler sött*Här uppe i norr snöar det igen!! Hallåå, nu är julen över! Har inte vädret fattat att naturen inte behöver se ut som ett julkort längre?!?!?! Nu vill jag ha våååååår....fast å andra sidan...hmm inser ni att denna lilla Tant blir FRU om 37 dagar!!! 14 feb. så är det dags!!! hjälp!och då skulle det ju förvisso vara kul med lite vacker snö och solsken... hmmm
  • BlygBrud
    MulleNuh skrev 2009-01-08 12:56:06 följande:
    Ååååå va spännande! Fuskit!! Jag har jättemånga dagar kvar tills jag blir fru!!!Ska bli så kul att få se dina bilder!
    men det gååår ju inte!! Har svurit och testat och försökt...men lyckas inte lägga upp några bilder i galleriet.. Det är ITV Inte Tant Vänligt!!! *surar i ett hörn...tills jag får syn på Orlando Bloom.* *suck...Orlando*
  • MulleNuh

Men vadå går inte??
    Måste ju ha med storleken att göra bara?!

BlygBrud skrev 2009-01-08 13:08:02 följande:
    men det gååår ju inte!! Har svurit och testat och försökt...men lyckas inte lägga upp några bilder i galleriet.. Det är ITV Inte Tant Vänligt!!! *surar i ett hörn...tills jag får syn på Orlando Bloom.* *suck...Orlando*
Svar på tråden Tantvarning 3