• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Men va KUL!!!! Grattis igen då!!
    Ja ni kommer få ett toppenår!!! Tänk när min stora beställning droppar in!!

passionsblomman skrev 2009-01-07 21:49:24 följande:
    VET ni vad??? jo, idag-på min födelsedag och allting, ringde telefonen......och så var det en som hittat vår hemsida på nätet och ville beställa!!!Ha hAAAAA! Första som hittat oss bara sådär utan någon annan länk eller så!!!Det måste vara ett omen, att det ska bli ett kanonår, och att firman ska gå jättebra (fast vi inte riktigt startat upp ännu då...)jag vet, ganska fånigt, men jag blev skitglad!
  • passionsblomman

HURRA!!!*antecknar en tant på listan*

Nej, detta går inte! jag måste vända rätt dygnet! I två dar...

Godnatt ladies! Jag tackar å det varmaste för en sju särdeles rolig födelsedag och underbar uppvaktning av världens bästa gäng!

*Kram*

MulleNuh skrev 2009-01-07 22:01:52 följande:
    Men va KUL!!!! Grattis igen då!! Ja ni kommer få ett toppenår!!! Tänk när min stora beställning droppar in!!
  • Troll1

Passionsblomman: Japp, detta blir ditt bästa år! Och såklart alla tanters år...
    Så här bra blir det när man hjälps åt:

image02121.jpg

• Angelikasen

Kanon, grattis igen, en strålande dag med andra ord, men du kommer säkert få så mycket jobb så du kommer int eha tid med oss längre, buähhh!!!

passionsblomman skrev 2009-01-07 21:49:24 följande:
    VET ni vad??? jo, idag-på min födelsedag och allting, ringde telefonen......och så var det en som hittat vår hemsida på nätet och ville beställa!!!Ha hAAAAA! Första som hittat oss bara sådär utan någon annan länk eller så!!!Det måste vara ett omen, att det ska bli ett kanonår, och att firman ska gå jättebra (fast vi inte riktigt startat upp ännu då...)jag vet, ganska fånigt, men jag blev skitglad!
  • MittiPrickBrud

Men jeeeesus vad ni har skrivit.
    Jag hade lite svårt att hitta er, men en tant ger sig inte utan rollar på med sin rullator tills hon hittar sina tantvänner! Så här är jag!

men jag orkar inte läsa allt ni hunnit med, jag är dödens trött och ska bums i säng så att jag orkar morgondagens arbetstider. Har varit på jobbet idag för första gången på läääänge efter en långtidssjukskrivning. Jag är fortfarande inte bra, men ska i alla fall nu försöka jobba deltid och se hur det avlöper. håll gärna era tanttummar!

PoK höres en dag då jag är lite mindre sängnödig!

• passionsblomman

Jag ser inget?

Troll1 skrev 2009-01-07 22:09:05 följande:
    Passionsblomman: Japp, detta blir ditt bästa år! Och såklart alla tanters år...Så här bra blir det när man hjälps åt:
    [/citat]
    Angelikasen skrev 2009-01-07 22:09:18 följande:
    [citat]
    Kanon, grattis igen, en strålande dag med andra ord, men du kommer säkert få så mycket jobb så du kommer int eha tid med oss längre, buähhh!!!
    Aldrig i livet!!!
    så mycket jobb finns inte!

Godnatt igen!
  • Im yours

Grattis till den nyheten passionsblomma

Jo, det är så att jag inte är intresserad av fotboll........... men jag tycker Zlatan är himmla spänstig. Verkar vara i form, liksom

Så jag sätter upp min nya almanacka med enbart Zlatan- bilder. Snälla, snälla sig att det går för sig

Jodå, nog har även jag plåstrat, tröstat, samt sjungit den obligatoriska; Tulle lille Tulle lu, blåser vi det onda, bhu- visan. Knackig beskrivning men........

Time att sova här oxå. Slummra sött.......

• MittiPrickBrud

Men passion!!!!!
    har jag missat din födelsedag!!!!?????
    HURRA och GRATTIS till världens vackraste blomma!

• Angelikasen

Skönt att höra passionsblomman, ingen får lämna oss här, då kommer vi efter med våra käppar och rullatorer

Svar på tråden Tantvarning 3