• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Angelikasen

Ooh tack för frunchen passionsblomman, den visste var den satt.

Min simon gjorde nästan samma sak härom veckan, men han satsade på att flyga från matstolen, tyvärr har han inte fått några vingar än, så det hela slutade med en gigantisk bula och en spricka i skinnet i ögonvrån. Sen kommer man till dagis nästa dag och försäkrar "jag lovar, jag slår honom inte".
    Dom sa att Simon var nog den enda som aldrig har ramlat ner från nån stol där ännu, så dom tyckte att det var på tiden
    Han lärde sig iallafall, för sen dess har han varit väldigt försiktig när han klättrar upp för att äta...

MulleNuh skrev 2009-01-07 15:29:59 följande:
    ooohhhh Zack ramla från soffan och tog emot sig med ögonbrynet i bordskanten!! HATAR sånt!
  • Angelikasen

Jag vet bara att man måste skaffa ett konto där först. Sen har jag inte så mycket mer koll.

MulleNuh skrev 2009-01-07 19:33:10 följande:
    är det någon här som vet hur man lägger in videos på youtube??
  • BlygBrud

*sitter tyst i soffan och tittar längtansfull på affischerna med depp, Connery och den nyuppsatta Orlando Bloom*

• passionsblomman

*Orlando!*

Jag har just varit på restaurang med min lilla familj och ätit en utsökt trerätters middag. *Klappar mig på magarna och alla de kärleksfulla årsringarna*

Strax redo för att stuffa!

BlygBrud skrev 2009-01-07 19:51:39 följande:
    *sitter tyst i soffan och tittar längtansfull på affischerna med depp, Connery och den nyuppsatta Orlando Bloom*
  • tonårsmorsa

Skyndar mig så mycket jag kan, tar rullatorn och ilar mot skivspelarn (självklart en gammal hederlig för vinylplattor), och så på med musiken. Kom igen nu damer!

• Daa

Oj, vad ni orkar. Måste man orka stuffa och sjunga om man är tant?
    Men... jag ska ju upp och jobba imorrn...

Åh! En Orlando-affisch!

• passionsblomman

Äsch vad tusan! kom igen nu katten! Det svänger ju...
    ...sova kan du göra i graven

Daa skrev 2009-01-07 20:54:25 följande:
    Oj, vad ni orkar. Måste man orka stuffa och sjunga om man är tant?Men... jag ska ju upp och jobba imorrn...Åh! En Orlando-affisch!
  • Daa

Ååkej. Då kör vi. Tänk "travolta".

Aj, tusan! Ryggen! Stön, det blev för mycket skoteråkning igår. *hasar gnyende iväg och sjunker ner på soffan. Mjäkigt.*

Åh! En Orlando-affisch!

passionsblomman skrev 2009-01-07 20:56:51 följande:
    Äsch vad tusan! kom igen nu katten! Det svänger ju......sova kan du göra i graven
Svar på tråden Tantvarning 3