• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Vem är Orlandp Bloom? Inget vidare sexigt namn, men jag förmodar att han ÄR det?! *googlar...*

• BlygBrud

*Sträcker stolt på mig*

Jaaaa lyckades få in två bilder i mitt galleri!!! Sååå duktig jag känner mig nu!!

Som belöningfår jag kika in även på denna sida....
    www.piercebrosnan.com/menu.php&sm=1&pn=1

Inte så tokig han heller...

• sockersmulan

hm, det kan inte ha med bildformatet att göra? jag försökte lägga upp en bild igår, men det gick inte eftersom den var i fel format..funkar tydl bara med vissa, typ jpg/bmp

BlygBrud skrev 2009-01-08 13:08:02 följande:
    men det gååår ju inte!! Har svurit och testat och försökt...men lyckas inte lägga upp några bilder i galleriet.. Det är ITV Inte Tant Vänligt!!! *surar i ett hörn...tills jag får syn på Orlando Bloom.* *suck...Orlando*
  • Im yours

Välkommen in Sockersmulan. Här är lite stökigt just nu, vi har nyss fixat en fortsättningstant- tråd. Så.............. och igår hade vi stort födelsedagskalas. Här är det alltid varmt o gott att vara. Kolla in alla våra snyggingar..... vi har hängt upp dem på väggarna.

Zlatan- almanacken t.ex, Vi måste hålla lite koll på dagarna
    Det vankas bröllop om några veckor........ Oh vad spännande BlygBrud. Kramar...

Mb2 har börjat presentera mig som sin fru redan, visst är han go Han skulle gifta sig vilken dag som helst

Cy soon.

• Troll1
    BlygBrud skrev 2009-01-08 16:49:40 följande:
    *hänger upp "stör ej" skylten*
    Hahhaaha!

Välkommen Sockersmulan! Så oartigt av mig att inte skriva det i förra inlägget, men jag var förblindad av George. {#lang_emotions_tongue_out}

Fick hem tant-kalenderna idag. Kul! Snacka om att de var snabba med best. Det var annat än FK.

• HB09

Åh, vad ni är flitiga här inne - och uppe länge på kvällarna är ni! Hur orkar ni då gå upp och brygga kaffe och vänta på tidningsbudet vid 4.30? Blir så avundsjuk, men eftersom jag har musarm (Måste vara ett av världens topp-tio-fånigaste-ord-på-en-åkomma?) och sitter framför dator hela dagarna, får jag mestadels nöja mig med att läsa och få lite feelgood från er härliga damer!

Passionsblomman: Först och främst dubbelgrattis i efterskott! Hur hittar jag din hemsida? Beställer ju en del blommor i jobbet och det skulle kännas oerhört mkt bättre att gynna en skön tant än den hemska människan jag fn handlar av...

För övrigt kan jag meddela att jag lyckades göra en riktigt skön tantvurpa idag och landade på höften - INOMHUS! (Curlingkängor i all ära, men när man kommer in på ett halt linoleumgolv är de livsfarliga...) När jag tittade upp, totalt yr i huvudet, hade jag en ring av kollegor runt mig som istället för att ge mig choklad och och kramar, konstaterade just att jag är en riktig tant!!

Svar på tråden Tantvarning 3