Kära nånn, att en för liten mössa under spädbarnsåren påverkar tänkandet hos samma människa som vuxen. Detta har som vi alla vet, diskuterats sedan urminnes tider. Och då på urtiden, var man glad att vara ensam på jorden. T.ex kunde man slänga ur sig vad som helst, TOTALT trams alltså, o samtidigt känna sig övermodig, och klyftig
som en clementin.
Sedan dess har det hänt saker, o ting. Man slutade springa på fyra ben, rösträtten började gälla alla, saker o ting började liksom bli bättre. Men hujeda mig vilken kamp våra anrika mor- o farföräldrar såg till att vinna. Man började tala om demokrati. Empati, började på nått sätt höra ihop med ord som, vett&etikett. Som i sin tur är lika med; SUNT FÖRNUFT. Under nybörjarkursen börjar man från början, med att lära sig att;Tänka först, o tala/skriva sedan.
Därför, mina kära tantvänner är det med STOR förvåning jag ser hur mycket tid, o energi somliga lägger ner på rent bullshit. För h-e, (ursäkta ordet, m rackarns hade låtit rejält mesigt)Iaf var de samma människor som kastade grus i sandlådan. Och nu då de blivit vuxna. Fyllt 18 alltså, o byggt lite muskler börjar kasta sten.
Vad är det som gör att enkla frågeställningar i ett inlägg leder till ren mobbing? En annan sak är "nätmobbaren" lika morsk, där ute i verkligheten? Där de flesta av oss befinner sig.
Det är faktiskt sådana här "skit"- saker, som ibland leder till krig. Och 2+2, blir fortfarande FYRA.
Jag instämmer helt och fullt i att vår tanttråd är absolut bäst.
Här kan vi snacka bröllop etc, etc, etc. Vi stödjer, o värnar om varandra. Jag är mycket tacksam för att jag hittade hit.
Gracias mina vänner!! Stora kramkalaset utbryter
Nu börjar min granne spela något från Irak- toppen igen. Häromdan försökte jag stampa foten i golvet. Men icke sa nicke, att det hjälpte............. suck, suck, suck.
Minstingen har inte längre ont av sista behandlingen ang tandställningen. Sååååååååå skönt.
Skickar detta utan korrekturläsning, o på egen risk