• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MittiPrickBrud

Mmmm
    jonny deppisen kan få ha på sig vad han vill, eller inte vill (!) för min del!

• lillabruden

12 sidor!! jisses.... aja, får väl läsa ikapp då ge mig en stund...om ifall jag inte hinner denna natt (bara 1,5timme kvar...) så jobbar jag inatt igen o kan läsa klart!

• lillabruden

PERFEKT

passionsblomman skrev 2009-01-06 23:21:01 följande:
    Få se nu.... vi tar Begonior, tre stycken vita och med extra många blommor på...Sedan två Hortensior. Också vita. Dem sätter vi iösterfönstret, för de vill inte ha för stark sol.Några riktigt praktfulla BRUD-orkidéer tar vi i norrfönstret. De vill ju inte ha direkt solljus alls...På balkongen kör vi Pelargoner och så kryddor;Salvia,Basilika, Lavendel,Oregano,Rosmarin, Timjan och två schyssta Lagerbladsträd och några uppstammade Margeriter. Dessutom ett rejält olivträd och naturligtvis en fin klematis som klättrar uppmed väggen. Det får palts lite körsbärstomater också. Lite Ringblommor i en bytta där i hörnan. Bra. Nu kan vi slå igång grillen!-Vaddå "vinter?" SSSchhh! Jag skapar! Vill ni ha sommarparty eller inte!Jaja, vi går väl in igen då! jag gör en jättetulpanbukett istället, och blandar med vaxblomma och Ranunkler och Anemoner.Där på väggen, alldeles i blickfång för Blygbrud och Troll1 sätter jag affischen med Johnny Depp.Ovanför soffan så Lillabruden ser bra tar jag filmpostern från Chocolat.Blev det inte fint?
  • lillabruden

Japp då har man plöjt genom tråden

GRATTIS Passionsblomman till årsdagen OCH beställningen!!! Hurra!!!
    Ni vet...jag fanns med hela tiden på kalaset...jag låg o sov i soffan bara

Sockersmulan, så har jag döpt min bil Välkommen

Blygbrud, jag ska tala med Tant Natur om vackert väder till den 14! Ska du ha vindstilla också? Passa på!

Det här med Zlatan får ni ju skärpa er! Är det för att jag är skåning kanske? Nja....men han är ju inte söt ens! Blä!! Sätt inte hans posters nära min Chocolate poster bara!! Och jag passar på att sätta en på Matthew McConaughey med
    images.google.se/images&q=matthew%20mcconaughey&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
    *dregel...*

Vad har jag missat...hhmmm....Sjunkande bröst ja visst ja!!! Asså..när man upptäcker att tuttarna bara är i vägen, nej inte framtill utan vid SIDORNA (!!!) DÅ har man väl rätt att kalla det för tant-tuttar! Och jag är barnfri änsålänge så kan inte skylla på det! Carlos /min m2b, han är betuttad (ha ha) i mina tuttar! Imorse vaknade jag med en hand på ena tutten och när jag gick upp och såg mig i spegeln, fanns ett stort, rött handavtryck......
    För övrigt tänker jag anmäla mig, inte till magdans men föreläsning om Kvinnor och Stress! Har dessutom anmält mig till språk kurs med

Gud så fina tanter vi har här!! Vi är begåvade på alla håll och kanter! Och tänk så bra kärlekshandtagen är när man trillar, så länge någon hinner ta tag Hoppas du är ok HB09!!

Och för övrigt som sista kommentar denna morgon....Dem där stövlarna är bra att ha om man vill klä m2b till halloween

• lillabruden

...........Matthew McConaughey............................

• MulleNuh

Go morron..

Ohh fy vilken natt!!! Bella har skrikt som satan.. Jag och Micke började bråka som aldrig förr.. Så kl 4 i natt gjorde jag slut!!!!!

Jag låg och grät o grät o grät.. Micke somna!

Jag var så rädd att han skulle dra iväg nu på morgonen när vi hade bråkat så här. (han är en sån där MACHO som aldrig bryr sig typ)
    Men kl 7 satt han brevid mig på sängen och GRÄT och sa att han inte kunnat sova för han hade haft så ont i magen och var rädd att jag ville göra slut på riktigt!
    Lilla snuffen.. Att få se honom gråta hör inte till vanligheten!

Så usch vilken natt...

Hoppas ni tanter har sovit bättre...

• Im yours

lillabruden; Oups, m jag gillar ju Zlatan Ge honom en chans, kära du. Prövar att muta med choklad........

MulleNuh; Usch, aldrig kul att gräla. Tyvärr kan det bli så, särskilt efter storhelger. Då vi har förmågan att halvt stressa ihjäl oss. När det sedan lugnar ner sig, så behövs det inte mycket för att bägaren ska rinna över. Kramar om, hoppas Bella sover nu. Här kommer fredagsblommor till dig,och Micke. Massor av tulpaner i olika färger. Så bara njut!

Själv har jag gjort allt annat än sovit Mb2 fyller jämt, 50 år idag. Vi är bara så lyckliga. Värre är det för min minsting. Han har haft tandställning drygt 1 år. Var till sin tandläkare igår, o fick nått mer grejs fastsatt på två ställen, på överkäken.

Stackarn har lite ont fortfarande, så ingen skola idag. De kan vara pluttesöt ynkliga även då de fyllt 19 år. Tänker joina honom, kolla på film och bara mysa

Min dotter har nu efter att ha separerat från sin kille, fått sin egen 1.a. Hon är så jätteduktig, knegar som konditor, obekväma arbetstider. Hade sparpengar till möbler etc. Världens gulligaste dotter.

Men inte nog med det; Min prinsessa Smilla blev 6 månader, o är så fantstiskt sööööööööööööt. Alldeles ljuvlig, oj vad det värmer i farmorshjärtat.

Troll1; Vad kul att tantkalendrarna är fina, o de kom så snabbt.

sockersmulan; Jag har kallat min dotter för smulan, el smulis sedan hon föddes

Föresten mina vänner. Låt mig presentera Oliver Martinez:

Fyra minuter, bara han

Jag blir alltid så spontanglad då jag ser det här uppträdandet.
    Snacka om härlig inlevelse!

Önskar alla tanter en skön dag!

• Troll1

MulleNuh skrev 2009-01-09 07:57:30 följande:
    Go morron..Ohh fy vilken natt!!! Bella har skrikt som satan.. Jag och Micke började bråka som aldrig förr.. Så kl 4 i natt gjorde jag slut!!!!! Jag låg och grät o grät o grät.. Micke somna!Jag var så rädd att han skulle dra iväg nu på morgonen när vi hade bråkat så här. (han är en sån där MACHO som aldrig bryr sig typ)Men kl 7 satt han brevid mig på sängen och GRÄT och sa att han inte kunnat sova för han hade haft så ont i magen och var rädd att jag ville göra slut på riktigt! Lilla snuffen.. Att få se honom gråta hör inte till vanligheten!Så usch vilken natt...Hoppas ni tanter har sovit bättre...

Men, är det inte lite förhastat när ni nu ska gifta er?
    Vi hade minsann ordentliga praktgräl före bröllopet... {#lang_emotions_yell} Det är inte så konstigt heller när man som småbarnsförälder inte alltid får bestämma när man ska sova.
    Är Bella sjuk, eller är det nya tänder?

• MulleNuh

Precis.. ALLT är ju pga att hon inte sover.. Vi får sova MAX 4 timmar spridd sömn/dygn. Och så hade vi haft det nu i 9 månader.

Njae jag vet inte vad det är med henne.. Jobbig unge! Kan det vara en anledning??

Svar på tråden Tantvarning 3