lillabruden; Oups, m jag gillar ju Zlatan
Ge honom en chans, kära du. Prövar att muta med choklad........
MulleNuh; Usch, aldrig kul att gräla. Tyvärr kan det bli så, särskilt efter storhelger. Då vi har förmågan att halvt stressa ihjäl oss. När det sedan lugnar ner sig, så behövs det inte mycket för att bägaren ska rinna över. Kramar om, hoppas Bella sover nu. Här kommer fredagsblommor till dig,och Micke. Massor av tulpaner i olika färger. Så bara njut!
Själv har jag gjort allt annat än sovit
Mb2 fyller jämt, 50 år idag. Vi är bara så lyckliga. Värre är det för min minsting. Han har haft tandställning drygt 1 år. Var till sin tandläkare igår, o fick nått mer grejs fastsatt på två ställen, på överkäken.
Stackarn har lite ont fortfarande, så ingen skola idag. De kan vara pluttesöt ynkliga även då de fyllt 19 år. Tänker joina honom, kolla på film och bara mysa
Min dotter har nu efter att ha separerat från sin kille, fått sin egen 1.a. Hon är så jätteduktig, knegar som konditor, obekväma arbetstider. Hade sparpengar till möbler etc. Världens gulligaste dotter.
Men inte nog med det; Min prinsessa Smilla blev 6 månader, o är så fantstiskt sööööööööööööt. Alldeles ljuvlig, oj vad det värmer i farmorshjärtat.
Troll1; Vad kul att tantkalendrarna är fina, o de kom så snabbt.
sockersmulan; Jag har kallat min dotter för smulan, el smulis sedan hon föddes
Föresten mina vänner. Låt mig presentera Oliver Martinez:
Fyra minuter, bara han
Jag blir alltid så spontanglad då jag ser det här uppträdandet.
Snacka om härlig inlevelse!
Önskar alla tanter en skön dag!